[XOne] Xbox Live kosten

Discussie in 'Games' gestart door Darko, 23 jan 2003.

1. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee..dit is niet een vraag van hoeveel gaat het kosten etc..

wat ik wou vragen hoe het zit als je die Starter Kit had gekocht en daarna hem installeert

wat ik hiermee wil vragen is v.b dat je 59-69€ hebt betaald voor pakket en dan als je em instaleert,moet je dan nog iets met creditcard betalen nog? of je kan direct Live spelen

kweenie of alles zo'n beetje vaag is uitgetypt hierboven..excusez-moi!

2. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet precies hoe dit gaat, maar het schijnt dat je Xbox Live moet activeren met je CC code. Je kunt een starterskit dus gewoon kopen in de winkel, en hebt alleen daarvoor je CC nodig.

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    nee niks meer betalen na die 60 euro ben je klaar om te spelen voor 1 jaar,CC moet je alleen een code invoeren om hem te activeren maar daar zitten geen kosten aan verbonden

4. dukesofheeries

dukesofheeries THINK TWICE

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan kan je toch net zo goed een ander zijn cc en starterskit gebruiken??? en hoe zit het met de kosten na het eerste jaar???

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Credit Card

You need to use a valid credit card (Visa, MasterCard, or American Express) to sign up for Xbox Live. Yes, you already paid for the first 12 months of service when you bought your Starter Kit, but your account must be linked to a valid credit card. Your card will not be charged for any additional charges without your explicit consent until your subscription expires. At that point your subscription will automatically be renewed for another 12 months (unless you cancel it, and why would you ever want to do that?).

Note.

At the end of your 12-month Xbox Live subscription, your credit card will be charged automatically for an additional 12 months at the then current rate. If you wish to avoid future charges, you must cancel your subscription when it expires

6. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit al tig keer gevraagd... Volgende keer even de zoekfunctie gebruiken OK?

Je hebt je credit-card nummer nodig om Microsoft te machtigen ook alle downloadable content te betalen. Als je je nummer niet op zou geven, zou je dus eigenlijk gratis content downloaden waarvoor je eigenlijk moet betalen. En dat gaat zomaar niet. Daarom heb je een credit-card nodig: Om Microsoft ieder jaar van betaling te voorzien en omdat het gewoon de simpelste manier is om downloadable content te downloaden zonder dat de betaling nog gecancelled kan worden.

Deel Deze Pagina