[XOne] xbox live lanceert in drie landen rond kerst.en GEEN beta test in nederland!

Discussie in 'Games' gestart door xbox-control, 23 aug 2002.

1. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met costumer care team gebeld.

die konden mij het volgende vertellen over xbox-live!

rond de kerst zal xbox-live worden gelanceerd in 3 landen.

duitsland
    frankrijk
    engeland.

dit zijn ook de enige landen die meedoen met het beta test programma!!!!!=(

wij moeten zeker nog wachten op xbox live! tot het eerste kwartaal van 2003!!.

2. xforz

xforz Guest

GVD=( =(

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze ook een reden genoemd? Al weet ik zelf al een beetje waarom. Maar toch ook weer niet...

4. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0
    ze ZEGGEN dat ze de reden niet weten.......de beta test zijn al aan de gang...konden ze me nog wel vertellen:{

5. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
  6. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een Ka Uw Thee zooi zeg :mad: =( :mad:

7. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt nog steeds vreemd:

1.) Er is slechts een servercluster in Europa, dus je kan gewoon de engelse/duitse/franse versie kopen en daarmee aanmelden op de server.

2.) Juist Duitsland en Frankrijk vereisen vertalingen, terwijl zo'n beetje de rest van Europa, incl NL, bereid is de orginele engelse versie te gebruiken. Deze vertaling zorgen normaal voor vertragingen niet voor eerder uitkomen.

3.) De EMU (Euro landen) zijn bij de lancering van Xbox als een entiteit beschouwd om economische redenen, zijn deze niet meer van toepassing?

Al met al, ik moet het nog zien. En als het wel zo is, koop ik hem gewoon in Engeland, mij een zorg.

PS Er is trouwens 1 reden die ik wel kan verzinnen, namelijk de lage creditcard dichtheid in NL en een aantal andere europese landen, als zij hiervoor alternatieven aan gaan bieden zoals automatische incasso's, dan moet er per land financiële plannen en infrastructuur gemaakt worden, dan zou er inderdaad reden kunnen zijn voor vertraging.

8. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou... ik zie nog wel een reden.

in NL zijn niet zo veel xboxen verkocht als duitsland/engeland/frankrijk, dus 'is' NL niet belangrijk :mad:

9. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de beta test overal al volop aan de gang is wat is het nu van de verstuurde emailtjes dan? Die gaat toch over beta test..... Welke beta test dan?

10. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0

je ps klopt niets van...xbox live is het eerste jaar gratis!

11. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik onthoud mij van commentaar tot ik een officieël persbericht van MS onder ogen heb gehad :D

Ik heb gesproken (spreek uit in zware echoënde stem)

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    koste vast meer moeite om alle NL email-adressen te verwijderen van de mailing list..

13. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje in strijd met mijn 3e motivatie, maar ik denk dat je een te hoge dunk hebt van NL hoor. Ze vinden NL zelfs 'losstaand' zo onbelangrijk dat ze het gewoon zien als een stukje van de rest van Europa, dat het beste meteen even meegenomen kan worden als duitsland wordt gedaan ofzo.

Juist door ons apart te benaderen en in te voeren, terwijl wij slechts een markt van 16 Miljoen inwoners zijn, maakt ons belangrijker (en duurder voor hun btw). Jou redenering is veel te kort door de bocht en slaat financieel op weinig.

14. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor aanvullende content en spellen met een lidmaatschap (mmorpgs) moet je wel extra betalen, deze kan je via je xbox direct aanschaffen met simpel op A drukken in de stores die je bij verschillende games hebt, dan moet er toch echt wel ergens een bankrekening of cc achter zitten hoor, anders zit iedereen het gratis aan te schaffen.

---

http://members.cox.net/xboxfaq/xbl.htm

Plaatje 33 voor een voorbeeld van een aankoop via een ingame shop.
    Plaatje 17 zie je ook billing bij de opties staan.
    Plaatje 8 invoerscherm credit card gegevens in je xbox instelling.

Laatst bewerkt: 23 aug 2002
  15. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vermoed ik ook maar over welke beta test, welk land gaat dat meeltje dan?

16. xbox-control

Leuk Bevonden:
    0

ik dacht dat extra levels en content gratis waren:{

em dat je een unieke code krijgt bij het pakketje om online te gaan inplaats met cc:{

17. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Volgende maand begint de bèta-test in Europa...

Beter kunnen wij meedoen anders word ik gek damnit!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+ Joehoe hoe vaak moet ik het nog zeggen ... UK = WIJ

Niet UK land Maar UK TAAL

<ZUCHT>

19. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Of er geld voor gevraagd wordt is aan de makers van het spel, microsoft rekent zelf geen aanvullende bijdrage voor extra content e.d.

Je krijgt een key, net zoiets als de key die je bij een Windows krijgt, waarmee je jouw xbox live pakket kan activeren (winxp anyone?). Dat is meer gedaan om te zorgen dat iedereen ook echt dat pakket van $50 koopt en niet kopieën van Xbox live draait.

20. vroaaaaap

vroaaaaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je in europa een cc gaat nodig hebben zal 80 % van de eigenaars geen xbox live nemen omdat ze er geen hebben bijgevolg, in europa is niet interesse genoeg, xbox live word hier afgevoerd en de europeanen kunnen weer eens de pot op

Deel Deze Pagina