Xbox Live Mail.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SabZero NL, 1 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag kreeg ik deze mail:

Immediate action required! Please read this entire notice carefully.

Dear Customer,

According to our records, the credit card you provided for your Xbox Live Service (12 mths, NL) service(s) being billed to you through Microsoft Online Services will expire soon. The following credit card is the current payment method on your billing account:

Credit card type:
    Last 4 digits:

To help avoid possible interruption in your service(s), please update your credit card information. To update your credit card information or to contact Microsoft Customer Support, go to https://billing.microsoft.com. If you are an XboxTM Live subscriber please go to the Xbox Dashboard, select Xbox Live, Account Management, and update your billing information.

If you have already resolved this issue, please disregard this notice and accept our thanks.

Thank you for using Microsoft Online Services!

Microsoft Customer Support

Ik snap niet goed wat ik hier mee aan moet ik snap niet wat ik moet doen.
    misschien kunnen jullie mij helpen

Edit/ volgens mij zie ik dat ik dit onderwerp verkeerd gepost heb

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Sinds waneer heb je xboxlive?

3. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens hun gegevens verloopt je creditkaart binnenkort.
    Je hebt namelijk bij het aanmaken van je account ook de verloopdatum van de kaart in moeten vullen.
    Nu vragen ze dus of de gegevens na te kijken en te verbeteren, of contact met hun op te nemen.
    Als je een nieuwe kaart hebt gekregen van je credit maatschappij moet je gewoon op het dashboard de nieuwe verloopdatum invullen, en als je ook een nieuw nummer hebt gekregen dit ook, maar dit gebeurt eigenlijk nooit.
    En als je dus geen kaart meer hebt of niet krijgt zul je waarschijnlijk van live worden afgekickt omdat je geen geldige kaart meer hebt.
    Of je belt even met de helpdesk 0800 023 3894.
    Maar waarschijnlijk heb je gewoon een nieuwe kaart gekregen met daarop een andere verloopdatum, en deze moet even aangepast worden.
    Hoop je hiermee geholpen te hebben.

4. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je creditcard minimaal 1 jaar geldig meost zijn. je kon volgens mij ook niet iets van daarvoor invullen. is dan wel vaag.

Maar je moet dus gewoon eerst contact opnemen met je bank over je creditcard, en ik denk een nieuwe aanvragen, of je krijgt automatisch een nieuwe, maar dat weet ik neit, dus zal je even contact op moeten nemen met je bank.

5. Dommel

Dommel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NIet opgelet bij engels op school ofzo?

Gewoon even de vervaldatum van je nieuwe CC invullen (die je automatisch van je bank hebt gekregen).

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wou het alleen even zeker weten, in iedergeval bedankt, iedereen,

7. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dezelfde mail gekregen...moet ook maar even de vervaldatum aanpassen..

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad. De e-mail van Microsoft betekent dat de credit card zoals zij die kennen, niet meer geldig is (of binnenkort niet meer geldig is) en dat je dus de nieuwe credit card gegevens moet invulllen op Xbox Live. Meestal betekent dat alleen maar het aanpassen van de vervaldatum.

Case closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina