Stel nou dat je de NBA Playoffs online gaat spelen.. Je zit in de FINALE...maar je wilt de andere halve finale zien.. Is het mogelijk om wedstrijden van anderen rechtstreeks te bekijken?
Ik weet alleen dat je in UT2k3 een 'spectator' mode hebt, dus misschien zit dat ook in UC. In één van de eerste reclame filmpjes van Live! wordt er ook gesproken over dat je mee kan kijken met een NFL (American Football) wedstrijd. Resteert natuurlijk alleen nog de vraag; waarom zou je in hemelsnaam alleen willen kijken en niet gewoon meedoen!?
als je een toernooi speelt ...eindronde in NFL...dan wil je toch weten hoe je volgende tegenstander het doet...
Ja okay, maar als het je om de scores gaat dan kan je dat nu (in prille vorm) ook al zien op de Xbox site: http://www.xbox.com/LIVE/xboxlive-NFLfever-scoreboard.htm Maar om nou anderhalf uur naar andere mensen te gaan zitten kijken..
wie heeft het over ander half uur? Ik moet sowieso wachten tot mijn vogende tegenstander zijn match heeft gespeeld...
BTW het lijkt me wel gezellig wanneer ik uitgespeeld ben om te zien hoe een nederlander zich staande houdt tegen een japanner..
Dat zou idd wel handig zijn , zo gelijk te echte trainers , je tegenstander bestuderen en hun tactiek bekijken!
Vind ook een goed ideej op z'n minst. Vind het sowieso altijd vermakelijk om ff te kijken, m'n handen gaan wel snel kriebelen altijd... Maar zeker koel om met sommige games te kijken hoe de ander speelt. Bij unreal weet je het wel, hij knalt gewoon lekker. Bij bijv. Deathrow is het wel koel om te kijken hoe iemand anders dat speelt en kijken of je daar wat mee kan. Must have voor xbox3 zou ik zeggen. Hoe moeilijker en toffer en strategischer de sportsgames worden hoe koeler ik dat zou vinden.
opzich moet het kunnen lijkt mij. wat helemaal koel zou zijn is dat je dan met je voice comm. de ploegen kan aanmoedigen!!! ......of niet feestje: 1111 post
stel je voor er is een DOA live toernooi en je kan gewoon in het publiek lopen om je tegenstanders te checken totdat het jouw beurt is om te spelen...en terwijl je aan het checken bent chat je een beetje met de andere die op hun beurt aan het w88 zijn that would be sooo fucking cool
Heel simpel. Op Xbox Live zul je grote, wereldwijde toernooien krijgen (denk hierbij aan sportgames zoals NFL Fever). Als je hieraan meedoet zit je waarschijnlijk in een vast team en als je er in de halve finale bent uitgespeeld, is het toch nog wel vermakelijk om te kijken hoe er in de finale gespeeld wordt? Teams zullen wsl net zo'n grote reputatie krijgen als echte football teams nu hebben. Daarnaast is het misschien leuk om een maat van je een potje te zien tennissen als je zelf zit te eten ofzo (en dus niet mee kunt doen), misschien kan je hem zelfs coachen!