[XOne] Xbox live met 2 xboxen?

Discussie in 'Games' gestart door Locke, 14 mrt 2003.

1. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag:

Is het mogelijk om 2 xboxen (met ieder een account) aan te sluiten op 1 internet connectie?

Hoe zit het dan met het IP nummer en mijn al aangemaakte account. Pikt mijn xbox dan wel op dat 'ie met mijn account bezig is terwijl hij op een andere connectie zit?

Ik was van plan om mijn xbox naar een vriend te brengen en daar via een router of hub tegelijk op xbox live te gaan (is wat gezelliger dan allebei thuis zitten).

- Locke

2. IK NL

IK NL Guest

Toevallig had ik het hier vanmiddag ook met crosis over en ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen aangezien je xbox niet naar ip´s kijkt maar naar accounts.

3. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee hoe je de setup moet doen en welke settings je moet veranderen?

Kan je dan weer makkelijk thuis de heleboel terugzetten (zou vervelend zijn als dan alles opeens in het honderd loopt)?

Alvast bedankt,

- Locke

4. IK NL

IK NL Guest

hangt ervan af als je xbox alles automatisch detecteert hoef je zelf niks te veranderen zo niet moet je dit zelf veranderen en terugveranderen.

5. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het morgen maar eens proberen. Bedankt.

- Locke

6. IK NL

IK NL Guest

geen probleem laat even weten of het werkte want dan wil ik het ook wel eens proberen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :) gewoon een netwerkje bouwen .. het probleem is wel dat je een hele snelle internet connectie nodig hebt, want voor 1 xbox heb je al een goede bandbreedte nodig om goed te kunnen spelen ... met twee tegelijk moet je een 2x grotere bandbreedte hebben ;)

8. IK NL

IK NL Guest

ja dat uiteraard, btw, is er iemand die mij kan vertellen of je nou ook een account mee kan nemen naar een xbox en die dus gebruiken voor live als je bij iemand anders bent, dus met 2 accounts een spel spelen?

9. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, maar dan heb je een memory card nodig. Daar kan je dan je gamertag op opslaan en dan bij iemand anders gebruiken, mits die persoon zelf ook xbox live heeft.

10. IK NL

IK NL Guest

dus dan kan je ook je communicator gebruiken? en moet je dan de gegevens van je memorycard kopieren, of juist niet?

11. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via gamespytunnel weleens met 2 xboxen over inet gespeeld, maar me connectie kon het helaas niet aan. Gewoon 1 pc met 2nic`s en ICS. Vervolgens de 2 xboxen op de hub die aan de 2e nic hangt.

12. IK NL

IK NL Guest

ja of gewoon direct via een router.

13. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan gewoon je communicator gebruiken. Zo sla je je gamertag op:

Ga naar Account Management (Accountbeheer) en selecteer je Xbox Live-account.
    Ga naar Copy/Delete (Kopiëren/Verwijderen).
    Selecteer Copy (Kopiëren).
    Selecteer Memory Unit (Geheugenmodule).

Als je dan bij iemand anders gaat spelen, hoef je volgens mij alleen maar er voor te zorgen dat je de memorycard in je controller hebt.

14. IK NL

IK NL Guest

das dus 1malig want daarna staat die op zijn gast zijn xbox die daardoor mijn account kan gebruiken als die zou willen toch (dus tenzij je diegene volledig vertrouwd moet je er een account code opzetten).

15. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt! Twee xboxen op 1 interntverbinding. Een vriend van mij heeft een geheel netwerk thuis aangelegd (vraag me niet hoe het allemaal in elkaar stak, want dat gaat me boven de pet) met PC's die het verkeer konden volgen (gebruik bandbreedte etc.). Toch wel gezelliger dan alletwee thuis zitten. En handig om in Ghost Recon te weten war de ander zich precies bevindt.

- Locke

Deel Deze Pagina