[XOne] Xbox Live met 50% korting bij Brute Force, MM3 of Mechassault!

Discussie in 'Games' gestart door Mirik, 16 jun 2003.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die van plan zijn Xbox Live binnenkort aan te schaffen is dit misschien iets om op te letten. Microsoft start namelijk vanaf 20 juni een nieuwe promotieactie om Xbox Live startersetjes goedkoop aan de man te brengen. Koop je in die periode een Brute Force, Midtown Madness 3 of Mechasaault, dan krijg je namelijk 50% korting op een Xbox Live starterkit en betaal je in plaats van 59.95, slechts 29.95 euro voor je kitje.

    [​IMG]

    De winkels waar deze actie geld is:
    • Dixons
    • Bart Smit
    • Intertoys
    • Free Record Shop
    • Media Markt
    • Music Store
    • Makro
    • Correct
    • Replay
    • Zelfstandige gamestores
    Natuurlijk moet je niet vergeten je op te geven op de Ilovelive.com website, zodat je potjandikkie nog een gratis game krijg ook! Alsof 't niks meer kost! De Ilovelive actie loopt achter tot 30 juni, dus je moet er snel bij zijn wil je 50% korting op Live en een gratis game krijgen.

    Zie hier onder de poster die je vanaf 20 juni in de winkels zal vinden:

     
  2. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Coooooooooooooool:cool:
     
  3. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit snap ik niet helemaal. Als je jezelf aanmeld krijg je een game????
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :eek: Vette akties! Ik ga gelijk proberen mensen te werven, en het Xbox evangelie prediken ;)..

    Btw Mirik, wanneer komt MM3 in NL? Ik hoorde en las overal 27 Juni, maar op tothegame is hij naar 12 Juli ofzo gegaan voor EU release :confused:
     
  5. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien een rare vraag, maar als die pooster vanaf 20 juni in de winkels hangt, betekent het dan ook dan MM3 er 20 juni komt ??
     
  6. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap dat onderste stuk ook niet. Moet je je nou aanmelden om 50% korting te krijgen?? Of kun je bijv als je in de winkel stapt en je koopt één van die 3 spellen met een live kitje er bij dat je dan gewoon die korting krijgt. Please help:confused: , ik moet toch nog een live kitje aanschaffen, en laat ik ook nog is MM3 en Brute Force gaan ophalen. :cool:
     
  7. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij aankoop van een van de 3 spellen krijg je 50% korting
     
  8. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    @jeroen; als je je bij ilovelive aanmeldt kan je óók nog eens een gratis live game krijgen via een of andere vriend(ja vet vaag) maar het gaat erom dat het los staat van de actie dat je voor je
    livekit 50% betaald.
    @thalikz; je betaald maar 50 % van je starterskit en je betaalt 100 procent voor je brute force die niet online te spelen is, aleen content download.
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    kun je jezelf wel aanmelden voor ilovelive, dat moet iemand anders toch doen met live had ik gehoord??
     
  10. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je het goed aanpakt kan dat net zo goed je hamster zijn.
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok thanx ThaLikz, Morpeuß nu is het wat duidelijker.
     
  12. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat bedoel ik ook, 50% voor de starter kit, en 60 euro (of hoeveel t ook mag wezen) voor een van de 3 spellen
     
  13. Hoegieboegie

    Hoegieboegie Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow vet, dus je kunt gewoon iemand verzinnen of een vriend van je, die niet eens live neemt, opgeven?

    Of moet de persoon die je opgeeft ook daadwerkelijk opgeven voor live?
     
  14. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wel. in de official terms and conditions staat nergens dat je ''vriend'' live moet hebben. Je moet alleen een email adres invullen. Ik denk dat je best gewoon je gemene buurman kan nemen. Wel staat in de conditions dat diegene die je opgaf zich voor 30 juni AS moet aanmelden bij Live!, en als ie dan in de database staat krijg je je game.. ze gaan echt geen gratiz games weggewen hoor:cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zorg je dan dat je zelf die gratis game krijgt??
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    coordineren met je vrienden of mensen op forum!
     
  17. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar IK heb al live, en als mijn VRIEND zich dan aanmeld krijg IK een gratis game.

    Dan werkt het toch zo:

    -Ik heb al live.
    -Mijn vriend koopt live (met misschien 50 % korting)
    -Ik meld me aan bij ilovelive.com
    IK krijg de game toegerstuurd.
     
  18. nielzo

    nielzo Guest

    Oke ik zal het ff uitleggen:

    Jij helpt je vriend aan xboxlive, nu is microsoft blij en wil je een game geven.
    ze hebben het zo gedaan:
    jij zegt welk spel je wilt hebben en je geeft je eigen gegevens waar je woont enzo.
    Nu geef jij het email adres op waarmee je vriend zich mee gaat aanmelden op xbox live.
    microsoft kan zien dat dat email adres zich heeft aangemeld.
    dus je vriend moet een kitje kopen voor 30 junie ofzo (in elk geval voor dat de actie afgelopen is) en dan ziet microsoft of het nog voor de actie is en ziet dat jij hem eraan hebt geholpen omdat in jouw vriend-aanmeldings-formulier zijn email adres stond.

    nu sturen ze je dus de game op waar je om hebt gevraagd.

    maar je kan dus niet jezelf een game sturen terwijl je je zelf ook aan gaat melden, want je moet je eigen xboxlive email adres ook opgeven om te laten zien dat jij ook xboxlive hebt, dus dan zou je eigenlijk je xboxlive email adres opgeven die je niet hebt...

    dus de manier die hier hierbovenaan staat is de enige
    veel succes voor de genen die aan deze actie mee gaan doen ;)

    helaas ken ik niemand die geinteresseerd is...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2003
  19. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    vaaag... ik heb pas een mail gekregen met dezelfde 'boodschap', en ik dacht toch écht dat ik toen ook RTCW kon kiezen! Nu niet meer dus...
     
  20. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand met mij wil co-ordineren hoor ik 't wel ;)
     

Deel Deze Pagina