1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live met rechtstreekse verbinding

Discussie in 'Games' gestart door thomas63, 3 mrt 2003.

  1. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ok gasten, ik heb geen zin om mijn pc als server te laten draaien, dus ik neem een rechtstreekse verbinding (xbox naar modem),
    maar ik heb nog geen starterskit en kon niet wachten...
    dusssss... ik klik op xbox live logo in het hoofdmenu van xbox en daar merk ik dat ik bij xbox live settings mijn IP-adres en blablabla moet invullen...
    zijn die gegevens nou dezelfde als je ziet bij de netwerkinstellingen op je pc (naar uitvoeren gaan, winipc.. intikken en dan zie je je netwerkkaart)
    wel, zijn dat die gegevens?:{
     
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ja tuurlijk je hebt er toch maar 1 ip adres gekregen van je isp
     
  3. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, das logisch:D
    maar als je die gegevens dan ingeeft bij settings in je xbox, slaat hij die gegevens dan op of nie?:confused:
    dan kan ik ze nu al ingeven... dan nog 2 weke wachten en dan voer ik mijn account in
     
  4. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Je moet je XBOX wijsmaken dat de netwerkkaart die erin zit, de netwerkkaart is die in je PC zit.

    Edit: Zorry ik las niet goed de tread door!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 mrt 2003
  5. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Ja!

    /Mod waarom dit nou weer ?
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Mods: hij gaf antwoord op deze vraag:

    daarom zei hij: Ja!
     
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou, dat ligt er maar aan wat voor een abonnement je hebt, wat voor een verbinding je hebt, wat voor een modem je hebt en wat voor een provider je hebt. Dus nog even wat informatie schrijven, misschien kan iemand je dan zinvol helpen.
     
  8. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    wel, kheb een kabelmodem (telenet) met rechtstreekse verbindingen van die modem naar de xbox.
    en nog een vraag:
    waar haal je al die cijfers? ik bedoel:DNS-server...:confused:
    en ik tikte gistere mijn IP-adres in en hij zegt steeds:'IP not comfirmed':confused: is dat omdat ik nog geen account heb ofzo?
     

Deel Deze Pagina