In het xbox Live gedeelte is te zien dat er subscription cards komen ... zonder restricties ... geen Credit Card Nodig!!!
Dát zie ik nergens staan Robin? Het is voor Microsoft toch een bepaalde zekerheid wanneer je beschikt over CreditCard gegevens. Dat maakt registratie van overtreders een stuk makkelijker.
Kan je ook zien als het feit dat je niet 'vast' zit, maar bij wijze van identificatie van de Xbox Live speler, is Credit Card verificatie natuurlijk nog steeds een fantastische oplossing.
Dan néém je toch een CC. Daarnaast, beter dat het gros van die 12-jarigen niet op XBL kunnen, het is er soms al kinderlijk genoeg.
Ja de pre-paid creditcard die eerder als een debitcard werkt, bedoel je. Ja dat is wél een prachtige oplossing, omdat die gewoon geregistreerd staan bij Visa/Mastercard en je je gegevens volgens mij ook door geven moet.
Nu zal het overvloeden met kleinere mensjes. Blij voor de mensen die al erg lang live willen maar geen cc hebben, maar ik heb er niets aan, ik heb al een cc. Fardo, heb je ook de achterkant van die kaart?
Valt best mee. Ik heb een beetje een camper-CC, gewoon via mijn Postbank Studentenrekening Betaal dan iets van 8 euro in het jaar, met een krediet van 1.000 euro. Gebruik hem heel sporadisch, vooral voor XBL en wat online betalingen.
Oke handig maar ik hoop evengoed dat er van die soort btg kaarten kopen dat lijkt me nog ff makkelijker
Hey, wij hebben ook recht op XBL! BTW, wat gaan die Subscription Cards kosten? Ik heb al een topic hierover gemaakt maar er word amper op gereageerd.