[XOne] Xbox live met wireless adapter problemen

Discussie in 'Games' gestart door ZereOx, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZereOx

ZereOx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    ik heb zon draadloos adaptertje gekocht voor de xbox360, ik heb eerst bij men moeders huis geprobeert daar was het gwn zoeken, wachtwoord invullen en klaar en deed hij het. toen ging ik naar men vaders huis en heb ik het aangesloten, gezocht naar het netwerk en toen vond ik het netwerk, vulde het wachtwoord in maar hij deed het niet, toen heb ik het met de xbox geprobeerd naast de router maar deed het ook niet. de router resetten en 30 seconden wachten hielp ook niet. hij vond het netwerk gewoon met 4 streepjes dus aan de afstand ligt het ook niet en het wachtwoord heb ik nog ff controleerd via men ipod en was wel correct. als ik dus test conection doe en het wachtwoord heb ingevult dan krijg ik al na 1seconde dat berichtje dat hij het niet doet. Iemand enig idee waar het wel aan kan liggen? een vriend zei dat het mischien te maken kon hebben met het mac adress maar heb daar echt geen verstand van en ook geen idee hoe ik het daarmee kan oplossen als dat al waarschijnlijk het probleem is.

Laters

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb je ook al even gekeken in het [Centraal] Draadloos / Wireless Xbox Live [Deel 2] topic?
    Welke soort beveiliging gebruik je op de router waar het niet mee lukt verbinding te maken? Krijg je verder nog een error? Je kan eens in je router kijken of daar de MAC filtering optie aanstaat.

3. ZereOx

ZereOx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff gekeken wat het error status report is, heb ff men broer gevraagd over die mac instellingen maar hebben wij niet want men ipod enzo kan er ook gewoon op.
    hier zijn die error status report cijfers
    w 0000 0000
    x 8000 0011
    y 0000 0000
    z 0000 0000
    id 0000 0009
    alvast bedankt, later

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Zie de thread die DiaL gepost heeft, deze gaat dicht :).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina