Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen van mijn account voor xbox Live, is dat mogelijk en zo ja, waar kan ik dat doen?
Heb me suf gezocht overal. Is slecht te vinden en als je wat vind dan blijft het vaag. Gamertag & e-mail zijn nauw met elkaar verbonden. Mij lijkt het logisch dat je dit kan veranderen via je account settings op je doos (via dashboard?)...
Volgens mij kan het niet. Althans, dat is de conclusie waar ik toe ben gekomen na een uurtje of twee googlen.... Als je het weet, post het dan please in dit topic, want ik wil het erg graag weten, zit met een emailadres waarvan ik het wachtwoord niet eens meer weet...
Kan niet, je kan je e-mail niet veranderen als je eenmaal live hebt, alleen vind ik jouw vraag raar fable, als je nog geen live hebt kan je altijd je e-mail veranderen, dus wat bedoel je precies?
Toevallig was ik hier laatst ook naar op zoek. Ik wil van m'n hotmail af en gewoon overal gmail gebruiken.. (MS is al genoeg doorgedrongen in m'n leven ). Helaas lees ik nu dat het niet zomaar kan.. Als je de helpdesk kan bereiken kunnen ze het dan zeker weten voor je aanpassen Fardo?
Ik kon het wel nog wijzigen maar zodra je je live account hebt verbonden aan je Xbox360 registratie dan kan het niet meer, dat weigeren ze, kreeg een verhaal over garantie die zou vervallen o.i.d. omdat ze niet meer weten of jij dat wel bent o.i.d.