[XOne] Xbox Live MSN integratie, hoe the heck krijg ik dit weg?

Discussie in 'Games' gestart door Reckuuza, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Leuk he, dat msn op je 360. Dat dacht ik dus ook. Nou ik wordt er nu dus niet goed van. Dus hoe regel je dat je als je online komt met je gamertag op je 360automatisch niet wordt aangemeld op msn? Hoe haal je dat weg? Dus gewoon geen automatische aanmelding? Gewoon helemaal geen msn koppeling meer aan me gamertag? :+Alvast bedankt.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Als je je niet meer automatisch wilt aanmelden moet je het auto sign-in op Disabled zetten. Check dan ook dit filmpje;
    [yt]TbLby0R8BcA[/yt]
    Credits aan Fardo voor het maken van dit filmpje.

/Mod Even de link gefixt :) - Cookie

3. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Is volgens mij al vaker langsgekomen vandaag, maargoed...

Dashboard > Gamercard selecteren (gedeelte bovenin het scherm waar je Gamerpic, Gamerscore etc. staan) > A drukken > Auto Sign-In > Windows Live Messenger > Disabled

/edit: net te laat.... is er niet een FAQ waar dit allemaal in staat? Wel zo handig mischien voor beginnende Xbox-ers? :)

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je iets naar onder had gescrolled had je kunnen zien dat hier al eerder vandaag antwoord op is gegeven :). Ook is er een centrale msn thread m.b.t. de Xbox. Gebruik volgende keer ook even [search]de zoekfunctie[/search]. Het antwoord is nu inmiddels gegeven dus deze gaat dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina