Xbox live na een tijdje gebruiken: top of flop?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tha real gamerr, 30 sep 2003.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    wij hebben nu eindelijk kabel, dus zal ik nu ook vaker op dit forum kunnen zijn:p
    het betekent nu ook dat ik xbox live kan gaan nemen.
    toch zit ik er nog een beetje over te twijfelen...
    wij hebben namelijk als enige optie om de xbox op een router aan te sluiten(165 euro) en dan nog de starterkit(60 euro)
    en een beetje een goede game(ook 60 euro) is dus 285 euro...
    dat loopt ineens wel erg hoog op...nu kan ik me pa maybe wel zover krijgen om die router te betalen:p , maar dan kost het nog behoorlijk veel...als het echt heel leuk is wil ik het wel doen...
    is het echt veel leuker als met een vriend op de bank?
    zijn die extra`s nu echt zo bijzonder?
    vertel het hier ff en probeer me over te halen:D
     
  2. coolnhl

    coolnhl Heads UP!

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me, xbox live geeft 200% meerwaarde aan je xbox als het kan zou ik het als ik jouw was gewoon doen!!!

    Met je vrienden op de bank is natuurlijk ook heel leuk, maar die zijn er natuurlijk niet altijd en dan biedt live een hele leuke uitkomst + het downloaden van extra content!!!
     
  3. Voor dat geld zou ik op de PC blijven gamen.

    Heb je geen goeie PC: DOEN! (kopen dus)
     
  4. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Hej Real Gamer!

    Wat geld betreft, een goede router heb je al voor 100 euro ( LINKSYS BEFSR 41, bevalt erg goed , 100% compatibel )
    volgens mij loper er ook nog een aantal acties met games en starter kits of nieuwe live leden gratis game etc. dat zou ik dus even goed onderzoeken.

    Live is voor mij zeer zeker TOP!! ik weet niet of je al on-line games hebt die je nu alleen singleplayer speelt? maar ik heb echt erg veel plezier van m'n abbonementje ( nu een half jaar ofzo )

    Het is rond de vakantie periode erg stil geweest met games, maar de echte grote toppers komen er aan!

    erg goede games voor live op dit moment:
    Ghost recon: Island Thunder ( 30 euro )
    Moto gp2
    MM3
    RTCW

    D/l content vind ik niet zo boeiend tenzij dit voor een on-line game is, zoals de extra rtcw en island thunder map(s).

    al met al, zeer zeker de investering waard!!!

    hopelijk heb je er wat aan :)

    Groeten Ewout
     
  5. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, de beleving is gewoon niet te omschrijven.

    Xbox Live Starter Kit: 60 euro
    Een toffe Livegame: 60 euro
    Superdeluxerouter: 165 euro
    Kabelinternet: 50 euro per maand

    De beleving dat je iemand een headshot geeft en dat alle spelers door elkaar heen lopen te schreeuwen in je headset: Onbetaalbaar :D
     
  6. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    allemaal erg positief...maar hoe zit het met de drukte in games?
    heb je altijd veel mensen of is het soms gewoon TE rustig?
    en gaat dat abonnement volgend jaar nie een beetje duur worden?(dadelijk vragen ze er 30 euro per maand voor ofzo:{ )
     
  7. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, het is zoveel leuker met Live, en de komende maanden komen er nog veel meer goeie games uit die met live echt op zijn. denk maar rainbow six 3, top spin en natuurlijk met smart wachten op Halo2. Lijkt me duidelijk dat het het gelg wel waard is.

    en nee, de kosten worden volgens mij 60 euro per jaar, das niet zo heel erg duur dacht ik :D
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb XBL sinds eind juli en ik heb het amper gebruikt. Voornamelijk om dat er voorlopig niet echt goede games voor XBL zijn (RtCW nog niet geprobeerd), maar dat zal wel veranderen van zodra DOA:eek:, Halo 2,... uitkomt.
     
  9. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Persoonlijk vind ik het nog beetje een flop. Het live systeem zelf zit erg goed inelkaar en er valt niets te klagen maar het probleem ligt bij de games.

    Op Midtown Madness 3 na heeft geen enkele Live game mij tot nu toe kunnen boeien want ik erg jammer vind. Ook vond ik de extra levels voor Splinter Cell erg leuk maar dan houd het ook weer op.
    Hier zal in de toekomst wel verandering in komen met de 2 aankomende toppers: Top Spin en Project Gotham Racing 2 die beide over Live te spelen zullen zijn en waarvan ik zeker weet dat het grote Live successen zullen worden. (lijkt mij :9)
     
  10. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    dus mischien is het toch beter om ff te wachten dan...tot er nog wat meer betere games zijn...ik hoor ut wel ik ga nu of-line kom morgen wel ff de reacties checkuh!!
     
  11. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou nu kopen. Het is gewoon super om te babbelen (als je daar zin in hebt) en te spelen tegelijk. Ik speel nu zeker meer (als zonder LIVE), en met titels als Top Spin, GT Online etc. zit het met die games ook wel goed
     
  12. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Niet alle routers zijn € 165,- . Je hebt al een goede router voor zo'n 60 eurotjes..
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Xbox Live kan inderdaad een grote meerwaarde zijn, zelfs een oneindig leven geven aan een spel. Probleem vind ik op het moment echter dat ik nog maar 1 (hooguit twee) spel(len) heb gevonden dat dat daadwerkelijk voor elkaar krijgt en Xbox Live serieus benadert. Dat moet gaan veranderen, anders geraakt het inderdaad aan de afgrond.
     
  14. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is zeker de moeite waard alleen fuck ik me gewoon op dat er bijna helemaal geen dedicated servers zijn.....
    Waarom moeten we betalen voor Xbox Live als we zelf de sessies hosten op onze eigen xbox.....
    Via dezelfde breedband verbinding speel je met 32 man die nieuwe Castle Wolfenstein op je pc (kosten alleen breedband abbo en game zelf) maar op je xbox (breedband abbo, game zelf EN Live) begint het te laggen met meer dan 6 personen ofzo....
    Downloadable Content is tot nu toe wel goed geregeld....
     
  15. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb zelf MotoGP1 en sindskort 2 en Midtown Madness 3, dit ik vind ik tot nu toe de leukste Xboxlive spellen (andere live games heb ik ook niet :p)

    Maar Xboxlive zal in de toekomst in mijn ogen alleen maar leuker worden met spellen zoals PGR2, Rainbox Six 3, Crimson skies en natuurlijk Halo2 .
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    GAST!!!
    Router e-tech plaatselijke pc dealer: 50 Euro, werkt hier perfect.
    SPEL+LIVE: iets van 100Euro met zon bundel.

    Totaal 150 euro, min die router misschien is te overwegen.

    Nadelen; er is geen enkel leuk live spel, neem van mij aan dat mechassault etc voor hersenloze is, RTCW is wel oke maar daar blijft het zon btje bij. Binnekort wel veel als je van rts houdt....RS3 en de hele mik
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox live is zeker wel top, helemaal wanneer je een tactische game speelt zoals ghost recon, en binnekort rainbow six, dan is dat voice gedoe ultiem! Zeker wel top dus!
     
  18. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik had voor 60 euro xbox live en mechaasault en ook nog eens een jaar lidmaatschap op de PU. ik speel de laatste tijd geen live meer vanwege m'n ouders
     
  19. Op dit moment zijn er idd nog niet zulke TOP games, maar wel goede games voor zo'n startende service.

    Ik kan niet wachten tot ik de game Top Spin tegen iemand speel met XSN. HET spel voor Xbox Live (in mijn visie). Ook Links 2004 vind ik ook een echte topper voor Live, maar dan moet je van golf houden.

    Ook verheug ik me op counterstrike. Met z'n achten tegen acht samenwerken tegen de terroristen, Rainbow six, Halo 2, later nog Perfect Dark, Project Gotham Racing 2, Xbox Music mixer (de titel waarmee je de Xbox in een (nog grotere) multimedia machine. Je kan namelijk allemaal dingen van je PC naar Xbox transporteren zoals foto's en ??muziek?? (weet ik niet zkr)

    En het mooiste is dat dit allemaal zonder lagg is te spelen! De service is echt perfect en alles is heel goed geregeld. Veel anders dan op de PC.
     
  20. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    100 procent doen zou ik zeggen.

    router >linksys<80 euro bij de media markt.
     

Deel Deze Pagina