Heya, Het is inmiddels bekend dat enkele onder ons Xbox Live hebben maar mijn vraag is dan ook wie allemaal. Kunnen de mensen die Xbox Live alreeds bezitten hun nametag even achterlaten want ik word een beetje ziek om alleen maar tussen duitse communicaties te zitten Ik ben te vinden onder de nametag: Maurice (lekker makelijk) en bezit de spellen die hieronder vermeld staan.
Offtopic vraagje, hoe kan je Xbox Live al hebben? (PS: Mijn 2e naam is Maurice, allemaal Mauriesjes hier )
Vraag niet om naamgenoten maar om nametags die ik kan adden Heb er eentje van dit forum maar neem aan dat ik samen met hem niet de enige twee zijn die het via de UK hebben geregeld. En tja... Maurice was nog vrij en ik vind het wel grappig om als unieke naam gewoon mijn eigen naam te hebben. GooDy was al bezet en de namen die Xbox Live dan voorschoteld zijn niet leuk en niet origineel.
rrrrr ik ben echt wel jaloers dat jullie xbox live al hebben man. wij moeten nog 81 dagen wachten. maar ja. moet me maar erges anders mee vermaken dan. veel plezier met je XBL nog.
daar vraagt ie ook helemaal niet om ]:- Hij vraagt wie er al een gamertag HEEFT zodat hij die als friend kan toevoegen om Live te testen samen met hun... sjees
ja manne hier komt hem he de naam, wordt 1 van de bekentste van heel xbox live de ster, da supertrooper :.:FaNtA:.: schoon he
tag: WildCat NL (met spatie ertussen) (speel met geimporteerde duitse kit, incl headset/voice, over Chello)