[XOne] Xbox Live NAT probleem.

Discussie in 'Games' gestart door RutgerFCT, 8 aug 2010.

1. RutgerFCT

RutgerFCT Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, dit zal wel weer een van de zoveelste topics zijn over problemen met NAT maar dit keer is het best raar.
    Ik heb vandaag een bridge gemaakt tussen mijn xbox en mijn internet verbinding, nu heb ik dus een open NAT.
    Maar als ik op Modern Warfare 2 bijv. een game probeer te zoeken duurt het wel 5 minuten en lagt die ook heel erg.
    Wat kan ik hier aan doen?

Mijn xbox is via mijn laptop verbonden met internet.

Alvast bedankt.

2. UnderCover

UnderCover Xbox Tuig

Leuk Bevonden:
    0
    mischien heb je traag internet?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread: Nat probleem daar kan je het beste je vraag stellen :) geef zoveel mogelijk info.

Laptop verbinding is de slechtste oplossing - meestal blijft - NAT moderate of Strict. Je kan de xbox het beste direct aan de router aansluiten

Internet delen (ICS) gebruiken

Wat moet je doen?

XP

[yt]NAEkphv5F5Y[/yt]
    [FONT=Arial, Helvetica][SIZE=-1]

Vista

[yt]_EaHUS8NGO4[/yt]
    [/SIZE][/FONT]

Windows 7
    [yt]ZwvUcXUXfk8[/yt]

MAC
    [yt]WV4qd1RHmH8[/yt]

Zijn er problemen?

Het meest voorkomende probleem zijn DNS problemen. Vaak is dan ICS niet goed geinstalleerd. Installeer deze dan opnieuw. Lukt het dan nog niet. Richt dan je PC opnieuw in en probeer het opnieuw. Waarschijnlijk lukt het dan wel! Als je een melding krijgt als "Check Cable" heb je vermoedelijk een verkeerde netwerk kabel gebruikt. Vervang deze voor de juiste kabel.

Laatst bewerkt: 9 aug 2010
  4. tds

tds Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook problemen

hey ik heb een linksys wrt320n router en normaal zet hij automatisch de nat poort los voor de xbox 360 maar nou geeft ie aan dat het moderate is kan iemand mij uitleggen hoe ik dit op kan lossen want ik ben niet enorm handig met routers ik kan wel in het router menu komen dus als iemand uitlegt wat ik allemaal moet doen dan moet het wel lukken alvast bedankt groeten

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probeer eerst de UPnP in te schakelen.
    Instelling opslaan en de router eventjes (30 sec) van de spanning halen.

De UPnP vindt je bij Administration > Management.

Deel Deze Pagina