Negen Xbox Live-enabled games zijn al beschikbaar en nog eens 5 zullen er tegen het eind van de feestdagen bij gekomen zijn. Het lijstje bedraagt: MechAssault NFL Fever 2003 Unreal Championship Tom Clancy's Ghost Recon Tom Clancy's Splinter Cell SEGA Sports NFL 2K3 SEGA Sports NHL 2K3 SEGA Sports NBA 2K3 SEGA Sports NCAA Basketball 2K3 ToeJam and Earl III: Mission to Earth Capcom vs SNK 2: EO MX Superfly Featuring Ricky Carmicheal Ook zijn de volledige versies van Whacked! en Moto GP ook beschikbaar voor Xbox Live. In 2003 worden er meer dan 50 games verwacht die Xbox Live zullen ondersteunen, waaronder: Counter-Strike Midtown Maddnes 3 Halo 2 Project Gotham Racing 2 Star Wars Galaxies: Empire Devided Op het moment zijn er 60 game-ontwikkelaars bezig met diverse Xbox Live-enabled games.
Bedankt voor de info op een rijtje, je doet niemand kwaad als je per ongeluk wat ouder nieuws post, TOCH?
ik weet dat het al bekend is ik post het gewoon nog effe voor de nieuw komers lekker mooi en netjes op een rij. ik snap niet waarom al die pootjes hierboven gaan huilen bijna