Ik kwam vanmiddag met een leuk idee, wat dachten jullie ervan om 1 avond in de week gewoon wekelijks een willekeurige live game te spelen? Dus gewoon een xbw server met alleen xbw spelers. Elke week wordt er een nieuwe game gekozen (hoeft niet) Who's in?
Hehe leuk idee. Maar dan moet er waarschijnlijk een dedicated host worden opgezet. naar mijn weten ondersteund alleen Rainbow 6 dat.
Oke, dit is wat ik in gedachten had: Elke vrijdag vanaf 9 uur. Ik ben er helaas deze vrijdag niet maar jullie kunnen dat prima zelf neem ik aan? Game is aan jullie
Zou je dan geen votepoll maken, zodat je kan stemmen, iedere week een andere. Maar om er nou steeds topic voor te openen. Je kan proberen te overleggen met de admins, of er een forum voor mag komen, bij voorbeeld XBW Live Night ofzo. Et is een idde. Mijn CC is besteld, dus binnenkort benk online.
Sowiezo ff een lijstje maken met iedereen die event. mee wil doen, en gelijk zn verbindingsnelheid, voor het geval we een andere host nodig hebben.
Oke, ik had in gedachten om om de 2 weken een nieuw spel te kiezen, ivm revanches als je de vorige week bent ingemaakt enzo . Eerste game wordt Midtown Madness 3. En zal vanaf vrijdag worden gespeelt. Ik ben er zelf niet dus hosten enzo is aan jullie. Ik zal wel even een site in elkaar timmeren volgende week, met een forum, om het overzichtelijk te maken.