xbox live not found

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door the promise, 24 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    ik heb nu al een tijdje xbox live en toen deed hij het niet zo goed, ik heb het toen nog wel op kunnen lossen. maar nu kan hij toch minsten 1x per dag xbox live niet vinden, en dan doet de pc het ook niet. Hij doet het altijd maar heel even niet maar het is wel irritand. wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn. graag help me.

Maar ik ben nog niet klaar ik heb nog een vraag.
    als je net een xbox live starter kit heb dan krijg je een jaar gratis xbox live. En als je iets douwnload moet je (normaal) betalen maar telt dat dan nu mee bij die gratis jaar treal kaart (dus dat ik niet hoef te betalen voor dat bestandje te douwnloaden).

nou die groeten XjoZ

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    1. het antwoord op je probleem kan heel simpel zijn, slechte kabels...
    het kan zijn dat de stekkertjes niet goed zijn geknepen en dus storen. koop nieuwe RJ-45 stekkertjes en knijp ze erop.

2.je hebt live, voor de meeste content die je wil downloaden hoef je niks te betalen. bij PGR2 bijvoorbeeld is er net nieuwe content uit die (volgens mij) 5€ kost. dit betaal je dan dus apart.

3. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Hij staat hier een beetje verkeerd lijkt me.
    Je kan beter eerst even op zoek naar het juiste forum over Xbox Live bijvoorbeeld. En daar je vraag stellen met meer details. Bijvoorbeeld over de hardware die je gebruikt voor je verbinding, wat voor internet provider je hebt, router misschien enz enz.

En voor gratis content downloaden hoef je nooit te betalen, maar voor Premium wel, dat moet altijd. Ook op een Trial Card, je hebt credit card gegevens opgegeven remember?
    Succes

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoi Jos,

voor jou geld hetzelfde als het topic hieronder. Je bent al een tijdje lid, dus je zou kunnen (moeten?) weten dat deze vraag compleet in het verkeerde forum staat. Als je deze link volgt kom je in de Index Centrale Topics van het Xbox Live en Networking forum. Daar komen je vragen beter tot hun recht (als de antwoorden er al niet zijn. Eerst zoeken!)

Goed opletten voortaan aub! Deze thread gaat daarom op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina