Ze hebben zo allebei hun voordelen. -Bij xboxlive zijn er veel meer mensen -Xbconnect is gratis -Met xbconnect kan je alle spellen die je kan system linken over internet spelen (dus ook halo) Ik heb het ook al eens geprobeert met xbconnect maar je moet een directe verbinding van je xbox naar je pc hebben, en dat heb ik niet. Maar als je dat wel heb, zou ik het zeker eens gaan proberen.
Ja duh natuurlijk kan het met een router ertussen, maar bij mij lukte het niet om te connecten, en op die site stond volgens mij dat je zo'n directe verbinding moest hebben. Ik weet zker dat als ik een cross-over kabel van me comp naar me xbox leg, dat het wel werkt..Nu heb ik dat dus niet.
een appel of een peer... waarom? Xbox live is gemaakt door de developer en word ondersteund door de developer je kan xbox live stand alone gebruiken (zonder computer) xbox live 2.0 (komt eraan) downloadable content Gamer tag (jij bent uniek) maar dit word een opsom topic
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=19187&highlight=verschil xbc xbl Daar staat alles wat je moet weten.