Het is geen vergelijking ik weet het maareh.......wie gaat er als hij of zij LIVE! heeft nog op XbConnect spelen? Halo is gaaf maar UC is toch wel beter.
XBL kost geld, duz tuurlijk zullen er nog velen XBconnecten, ik iig wel voor Halo, maar kga ook Mechassaulten en UC'en op Live
Ik klaag totaal niet over Xboxconnect. Vrijwel lag-loos, draait prima zo. Maar daarnaast ga ik natuurlijk ook LIVE! kopen, alleen al de headset lijkt me cool...
tja ik ook wel live maar ik zie er tegenop om iedere maand 10 euro te gaan betel.Me=ook maar een arme leerling zonder werk
Ik blijf halo het beste spel vinden dus zelfs al neem ik ook xbox live zal ik ook nog wel regelmatig op xbconenct te vinden zijn. Al kan het natuurlijk dat er games uit gaan komen die nog leuker zijn dan halo... counterstrike misschien?? En straks Halo2 via xblive wowee.
Re: tja Hoezo 10 euro per week? gewoon 50 euro voor een heel jaar: marc1234:killla al nOOb's wie is hier nou de nOOb?!
sorry dat ik jullie gesprek stoor, maar ik ben niet zo'n online gamer en ik ben er ook nog niet zo mee bezig geweest tot nu toe. mijn vraag: hoe kom ik aan xboxconnect? ik heb de search optie van et forum al geprobeerd maar niks gevonden.
simpel Xbox Live 1) geen lag (xboxconnect ook niet) 2) Voice (je kan lullen tegen je tegenstander Downloadable content 4) rankings 5) Star Wars Galaxies en andere MMORPG's 6) Je kan tegen amerikanen, duitsers en japanners spelen 7) dus altijd binnen 5 minuten een nieuw spel! want to know more?
Re: Re: Xbox LIVE! of XbConnect. xbconnect: -idd weinig lag -je hebt ook voice als je gewoon je mic erin pleurt kan je via connect ook lullen. -geen downloadable content -En waar men overbuurjongen achter is gekomen....als de server ook live ondersteund zoals ntsc kun je die ook joinen(zoiets zij ie) heb ik later ook geprobeerd en et werkt
True ... jeb met xbconnect kan je ook lullen (moet je wel eerst xbox live aanschaffen anders heb je geen headset ) Maar andere voordelen van live .... Je hoeft je pc niet aan laten staan (boeien het is toch mijn server) Ander voordeel is dat als jouw xbox in de woonkamer staat en de pc in de studeer kamer ... Hoef je niet naar boven te rennen om een spel op te starten. op xbox live zijn meer spelers aanwezig Xboxconnect support ook modems!
fardo tja ach behalve dat steeds op en neer rennen zie ik de voordelen niet echt...Ik hoef niet perse op i-net te staan met men scores:r en btw fardo limmen(gemeente castricum) je woont misschien 1 km van me vandaan
Re: fardo Jeb castricum is heel dicht bij .. Kan ik je een keer uitdagen .... (even on-topic .... Ik speel al op xbox live ...en het is echt heel tof!)
hoe werkt x box live en wat is x box conect stuur ff een mail naar opaduck6@hotmail.com alvast bedankt
Xbox Live!: Launch Europa 14 maart. Hiermee kun je online met je Xbox, rechtstreeks aangesloten op je breedbandverbinding, of via je PC. Spelen via Xbox Live is vrijwel lag-loos doordat de gebruikte servers speciaal voor Live zijn ingericht. D.m.v. een voice communicator kun je tijdens het spelen bij sommige games praten. Uiteraard moet de game wel online mogelijkheden bieden om met de desbetreffende game online te kunnen. Xbox connect/Gamespy: De zogenaamde tunnelsoftware. Door je Xbox op je PC aan te sluiten, en een van deze programma's te installeren kun je ook online gamen met je Xbox. Dat is nu al mogelijk. Alleen is je kans op lag veel groter dan bij Xbox Live, en je gebruikt in principe geen communicator. Zo goed, of moet het per se in je mailbox belanden?