Zijn er meer mensen die niet op Xbox Live kunnen komen met @home? Heb vandaag eindelijk mijn beamer binnen gekregen dus dacht lekker op groot scherm liven maar op de een of andere manier kom ik er niet op... Als ik naar network troubleshoot ga gaat wel alles goed.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Ik kan namelijk wel gewoon internetten en aangezoen die network troubleshoot ook geen problemen geeft...
Heel erg vreemd Bij Troubleshoot kan hij gewoon connecten met de Xbox Live servers maar ik kan evengoed niet op Xbox Live.. heb dit nog nooit gehad..
Volgens mij doet je internetprovider gewoon niet, @home heeft laatste tijd problemen met storingen, heb dit zelf al 2 keer gehad in 4 dagen, ook heb ik iemand gesproken uit mijn halo2 clan die 3 dagen niet online kom met @home! Bel gewoon even 09008112, als het goed is moet je je postcode invoeren en dan geeft hij aan of je iemand aan de lijn krijg, of hij zegt meteen dat je storing in de buurt hebt! greetz wooly
druk na de troubleshoot op y noteer L en P waarde ... druk op a noteer MT NT IC waarde ... wat zijn de waardes?
heb je een router in je verbvinding?? Sommige kabel verbindingen (zoals mijn casema) hebben bij hun specifieke moddem een router nodig voor live. (iets met lastige termen, vraag me ook niet waarom). Ik kwam zonder router ook door de troubleshoot heen als er om dns gevraagd werd, maar bij joinen etc werkte dat VAAK weer niet. Soms heel even en ging alles toch weer mis. Ik heb er weken geen last van gehad en toen in ene wel. (misschien kwam het door het contact met me nieuwe pc...ik weet t niet). Iig, als je kabel hebt en geen router, kijk dan even op de website van @ home of je die wel nodig hebt....
L: 208 (ms) P: 20/20 MT: (0015 - 00F0) NT: 1 IC: 1 (0015 - 00F0) Dat waren de gegevens... Heb overigens @Home Breedband.
Volgens mij kijken jullie over mijn post heen, @home heeft last van hier en daar storingen!!! Bel gewoon even of zeg dat je gewone internet wel doet, dan kan het namelijk niet aan een storing liggen! greetz wooly
xyz codes zijn niet van belang .... (men kan aan xyz codes zien of het aan je netwerk kaart ligt), maar dat is hier niet van toepassing
Aan de xyz codes kan ik zien of hij aan zijn xbox heeft zitten kloten. Helaas dat ik dit op dit forum zo verkapt moet vragen, maar zelfs vragen (van dit kaliber) over een modchip worden hier al gedelete.
Ik heb niks aan de instwellingen veranderd. Hij heeft het altijd gedaan met deze instellingen. Ik kan wel gewoon internetten dus internet doet het wel. Ik heb een directe verbinding met het modem dus zonder router en dit heeft altijd perfect gewerkt,...
Ben nu ergens anders.. moet ik zo even naar kijken als ik weer op mijn kamer ben. Maar ik heb niks veranderd. Vorige week donderdag gegaan en toen deed alles het, vandaag weer de Xbox aangezet en toen ging het dus fout.. Maar ik zal de waarden straks even opzoeken.
Oke... ben weer terug, hier zijn de overige waardes: W: 0000 - 000B X: 0000 - F001 Y: 00AB - 4860 Z: 0000 - 0000 Waar kan ik de MTU waarde ergens vinden? Die zie ik namelijk nergens staan...