[XOne] Xbox live opwaarderen?

Discussie in 'Games' gestart door Xbox gamer, 26 aug 2002.

1. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Als je een xbox live pakket aanschaft moet je zo'n 10,23 euro ($10) per maand betalen en dat gaat via creditcard maar heel veel mensen in The Nederlands hebben dat niet.Dus er is een andere manier gevonden ik geloof iets van (opwaarderen??) Kan iemand mij daar meer infomatie over geven,Alvast Bedankt.:)

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heel misschien kwam er zo`n prepayed service...
    kaartje kopen met 100 euro ofzo een het word iedere maand afgeschreven..
    gelukkig heeft me pa wel ene creditcard :D (denk wel dat k alles moet terug betalen ]:- )

anyways misschien komt het(of alleen in usa of japan ofzo)

3. xforz

xforz Guest

10 dollar?!?!? ik dacht dat je in amerika maar iets van 5 dollar hoefde te dokken?

4. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

5 Dollar?????? ik dacht 10 dollar per maand

In de Usa komt ie niet want daar heeft iedereen al van ze 15de een creditcard.;)

5. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Ik lees net. Dat mischien xbox live het gratis is.dan bedoel ik niet het pakket maar het abbonomentje?want ze zeggen dat de xbox live service het eerste jaar gratis is.

Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2002
  6. JeanV

JeanV Groovy baby!

Leuk Bevonden:
    0
    10 euro per maand is belachelijk, dan koop ik wel nog zon introductie setje en geef ik mezelf een andere naam en krijg ik nog een jaar gratis, dan ben je veel voordeliger uit! Maar hier zullen ze vast wel weer wat tegen verzonnen hebben.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja klopt
    ik denk dat je voor een maand iets van 10 euro moet betalen
    en voor een jaar 75 euro ofzo iets.
    2 jaar 125 euro

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    QwX : Je bent mod, dan hoor je dit topic te verplaatsen :)

> Xbox Live forum.

en owja : Xbox Gamer : Batty boy :)

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een maand €10 en voor een jaar €75? :confused:

Er zitten 12 maanden in een jaar, dus dat zou €120 per jaar zijn... Dus €240 per twee jaar.

Best wel duur eigenlijk... Zucht.

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dat was juist het punt. 75 euro voor 1 en 125 euro voor 2 jaar zijn zegmaar een soort aanbiedingen.

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox gamer is a batty boy!!!

Enne, Xbox Live abonnement komen waarschijnlijk ook met aanbiedingen enzo, het is echt niet reuze duur.

---Gewoon effe wachte met al die wilde speculatie tot dat alles officieel bekend is please.---

12. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Hoezo?

13. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Jullie gaan allemaal offtopic.Mijn vraag was hoe zit het nou met dat opwaarderen?

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    net wat eckie zegt.(DIT IS NOG NIET BEKENT OFZOW HOOR)
    anyways hopenlijk KOMT dit wel! aanbiedingen zijn cool!

over het opwaarderen is verder nog niet erg veel bekent.
    MISSCHIEN kwam er een soort van Prepayed systeem(zoals gezegt) dat je iedere maand kom opwwawrderen ofzo (DIT KOMT MISSCHIEN,EN MISHSCHIEN ALLEEN IN JAPAN, OF MISSCHIEN NERGENS!)

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover kun je een soort kaarten kopen met daarop een of andere registratie nummer. Het is een soort kaart met beltegoed als het ware.

Je kunt dit eenmaal op je account (denk ik) opwaarderen en hiervan word dan maandelijks (?) een bedrag van 10 euro afgehaald zodat je niet perse een creditcard nodig hebt.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je koopt voor het 1e jaar toch een abonnement voor 1 jaar dus dat boeit niet..

17. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

dat boeit juist wel heel veel]:- want sommige mensen zoals ik vinden 10 euro per maand nog al duur.dus daarom is zo'n opwaardering gedoe wel fijn.Maar ik heb begrepen van Microsoft dat de xboxlive service het eerste jaar gratis is voor je.

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2002
  18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, als je participeerd in de beta wel. Maar zoals ik al zeg hebben ze vast acties om de service aantrekkelijker te maken. Bijvoorbeeld korting op een jaarabonnement etc.

Deel Deze Pagina