Hallo, Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn xbox live af kan melden. Heb een jaar abonement genomen maar ik heb mijn xbox verkocht. Ik heb uiteraad alles gewist wat op mijn xbox stond maar hoe zorg ik ervoor dat ik straks niet weer voor een jaar moet betalen ?
Gewoon even naar 0800 023 3894 bellen. De instructies opvolgen en je krijgt een helpdesk medewerker aan de lijn. Deze kan de account voor je opzeggen, en zal vervolgens nog wat vragen hierover hebben. Bij mij was het met een totaal van 5 minuten gedaan.
en hebben ze daar nog een nummer van die je met je gsm kunt bereiken ?!?! ik heb alleen een gsm. Krijg te horen dat de service niet te bereiken is per gsm
Dan heb je ben ik bang tough luck, aangezien het idd. alleen maar 'n 0800 nr. is dat niet met GSM te bereiken is ... evt. bij je ouders/bekenden/vrienden bellen? het is wel 'n gratis nummer.
Adres gegevens, gamertag, reden van opzeggen, laatste 4 cijfers van credit card en het email adres van de gamertag, lijkt me.
Even tussendoor, Als je bijvoorbeeld een MMORG wil beeindigen, hoef je dan ook alleen je laatste 4 cijfers van je credit card te geven? Of het hele nummer?
het is gelukt.... Heb op mijn werk ff gebeld je hoeft alleen je gamertag te geven en wat gegevens van je zelf en je bestaat niet meer op live
Dat ook maar eens doen, heb namelijk een zeer vriendelijk mailtje teruggekregen dat het niet gaat via mail. Gaat alleen telefonisch, en dat noemt zich Moderator
Ik begrijp niet wat die slotopmerking ermee te maken heeft anders dat je een poging doet om even lullig te wezen. "Piss at the mod" schijnt voor een bepaald soort volk een sport te zijn. Bedekken met een smiley maakt dat dan niet beter. Uiteraard heb ik eerst de informatie geverifieerd alvorens ik die hier schrijf en heb ik die informatie rechtstreeks van xbox.com hier naartoe gekopieerd. Helaas kan ik de pagina op xbox.com nu niet (meer) vinden. Maar als de helpdesk nu iets anders zegt dan zal dat wel zo zijn...
Nou, hierbij dan mijn welgemeende excuses. Had er echt niets mee bedoeld, was gewoon een grapje. Maar zo zie je maar weer dat niet iedereen van dezelfde humor houd, ik persoonlijk kan er niets verkeert in lezen. Maar begrijp dat je deze opmerkingen waarschijnlijk vaker krijgt(anders reageerde je niet zo), maar wilde je echt niet belachelijk maken. Wilde gewoon andere laten weten dat de helpdesk liet weten dat het niet via mail kan, en je er een vaste verbinding voor nodig hebt, dus geen mobiel zoals eerder gemeld.
zeg mr. moderator. adviseer je nu mensen om creditcard informatie en je hele xbox live gegevens over e-mail te gaan versturen? Ik geloof best dat Microsoft daar zorgvuldig mee omgaat, maar ik weet ook hoe "veilig" e-mail is (denk maar eens aan spam) Verder heb ik me laten informeren dat je telefonisch op moet zeggen. Waarom weet ik niet, maar als 't zo is dan doen ik dat maar als 't nodig mocht blijken.
Nee, waar lees jij dat ik zoiets (uiterst doms) zou hebben geschreven? Natuuuurlijk stuur je geen credit card gegevens per email. How low can you go! Maar de helpdesk zegt dat opzeggen alleen kan door op te bellen; dus het hele punt is daarmee vervallen.