Weet nie of jullie dit all hebben gelezen maar t is echt humor, Xbox Live over PS2: Bron: http://www.xbox.com/support/con-isdn.htm
Helemaal eens met somnium. Ms gaat andere consoles afkraken om zelf beter te worden. Het gaat om de manier waarop ze het zeggen.. Echt zo KINDERACHTIG.. net als dat filmpje, met de lamecube wat zogenaamd niet door m$ gemaakt is. De Xbox is cool maar de haat tegen m$ groeit en groeit met zulke domme acties van ze... Hoe kunnen mensen nog pro microsoft zijn? Ik weet het niet hoor. was de xbox maar door philps ofzow gemaakt
Als je als bedrijf een vergelijking moet maken tussen online consoles, heb je alleen de PS2 en Xbox. Waar moet je het anders mee vergelijken, het ziet er fout uit maar is wel het enige vergelijkingsmateriaal.
"If you want to have a bad narrowband experience, go buy a PS2." Dat is toch ronduit zielig om te zeggen ! als je een slechte narrowband ervaring wil. go buy <-- in de trend van koop maar iets kuts Ik mag hopen dat het bedrijf een keer totaal instort! En dat Xbox wordt overgenomen door een ander cool bedrijf.
Laten we het zo zeggen, C1000 doet het met de AH, Philips doet het met Sony en o wat een schande MS doet het ook met Sony. Heilige boontjes bestaan er niet als het om hoge bedragen gaat!
Zeg eens wat er niet aan klopt aan het statement. Als je een PS2 hebt en je wilt online dan is het gewoon slecht geregeld. Hoe dat met Live uitpakt moet nog blijken, maar voor zover ik het gehoord heb is het niet echt genieten, het online gedeelte van de PS2. En dat het dan op zo'n manier gebracht wordt is op zijn Amerikaans, dus met moddergooien.
Och och, dit is niks vergeleken met +- 1994, dit is een beetje verstopt in een interview op internet, rond die tijd was het Sega <> Nintendo die in advertenties kleine relletjes aant schoppen waren
Ja tzal wel door de media komen.. je krijgt echt alles te horen. Nintendo en Sony zullen ook wel harde streken flikken. eg. Sony had een tijd trug op een beurs door dat er speelbare xboxen waren, terwijl dat niet mog. Dus hebben ze dat ff verlinkt... MS moest zijn Xboxen wegdoen Het gaat er soms veel erger aan toe, de consolewars zijn bikkelhard.
Juist, ik las net ergens dat de gamesindustrie, als enige industrie ter wereld, tijdens de economische recessie die ons teistert vvor het tweede opeenvolgende jaar dikke winst gaat maken.
Heeft MS weer slim gedaan om daar in te investeren... Het verbaast me nog steeds hoe slim die Bill Gates is. Maar het is wel een klootzak