[XOne] xbox live paar vragen.

Discussie in 'Games' gestart door geertbargeman, 8 jun 2003.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hallo mensen. Ik zou graag live willen gaan maar omdat ik n00b ben op het gebied van hardware producten zoals routers en ook met internet delen heb ik een paar vraagjes.

ik wil graag deze zet kopen:
    Hallo mensen. Ik zou graag live willen gaan maar omdat ik n00b ben op het gebied van hardware producten zoals routers en ook met internet delen heb ik een paar vraagjes.

ik wil graag deze zet kopen:
    Site: http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=33&scid=35&prid=540

Samen met:
    Site: http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=33&scid=36&prid=432

dus:

Nou zou ik graag willen weten of dit een goede koop zou zijn, en ik zou graag jullie reacties willen horen als jullie hier ervaring mee hebben. Ook zou ik graag willen weten of mij live gaming veel lag gaat opleveren als ik mijn connectie deel met 2pc's en een xbox. Mijn provider is Chello.

Alvast bedankt voor de reactie's,
    groeten geert.

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is draadloos he. Dat werkt volgens mij niet zo goed. Als ik jou was zou ik gewoon een router kopen die op de site van de xbox staat. Wat voor internet verbinding heb je?

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb een kabel verbinding van chello. Ik weet dat die draadloos is en dat doe ik omdat ik geen zin heb (en geen toestemming) om in de muren te boren voor de kabels.

4. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet zeker of draadloos netwerk wel werkt. Je kunt toch gewoon een standaar router kopen en dan die utp kabel door de schacht trekken waar nu de tvkabel door gaat.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Deze staat getest in xbox magazine en krijgt daar als oordeel 8,5 en er staat bij hoge kwaliteit maar ik wil graag van verschillende mensen hier horen wat hun ervaringen ermee zijn

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Deze router en dingen stonden in xbm, zijn xbox proof en zijn perfect hoor:)

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    ik geloof je op je woord hoor, maar heb je toevallig ervarging? :)

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee :p maar stonden in xbm zoals ik al zei :p

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb die router maar dan met netwerk kabels, deze is is wat duurder en draadloos. Ik heb ook chello en het werkt perfect. De instellingen zijn makkelijk te maken en bestanden overzetten via het netwerk gaat ook lekker snel. Het enige twijfelpunt van die router is dat het draadloos is. Dat kan nog wel snel voor problemen zorgen. Maar linksys is een goed merk dus ik zou hem wel kopen.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    ook geen vertraging als ik er nog een pc bij aan gooi?

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hangt ervan af of die pc iets doet als jij gaat xbox liven, je kan er zeker van zijn dat je met 128kbit upload lag krijgt als 1 van de pc´s bv. counter strike of quake speelt online. Maar als 1 pc starcraft speelt ofzo kan het wel.

Als 1 pc iets gaat downloaden kan het ook lag geven dus het hangt er helemaal vanaf.

12. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft hem ook (groovegans) en ook die ontvanger.. en dat werkt allemaal! Hij kreeg een 8,5 en is xbox compatible! Deze nemen!

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb draadloos, en dat werkt fantastisch! Veel beter dan die irritante kabels!

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wel makkelijk draatloos. Je kunt draatloos Xboxliven. Je kunt natuurlijk ook de laptop pakken en in de tuin gaan zitten internetten :)

15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    upload speed chello

Mischien beetje domme vraag wat voor upload heb ik minimaal nodig voor xbox live? (weet niet hoe ik dit moet vragen :confused:)

ik kan maximaal 128kbit's uploaden

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur is dat wireless router ding?

17. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Re: upload speed chello

dat is echt meer dan ruim genoeg hoor:)