[XOne] Xbox live pre order actie!

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 14 feb 2003.

1. masterape

masterape Guest

Sorry al zijn hier al topics over.Nou maandag gaat de actie dus eindelijk van start.Ik vind dit een hele slimme zet van XBW want hier kunnen ze goed mee verdienen en veel publiciteit krijgen. En het is handig voor de mensen die bestellen. Het enigste nadeel je moet er denk ik snel bij zijn anders zijn ze weg:D .Ik had nog wel paar vraagjes hoe veel gaat dit kosten en wanneer moet je betalen?Ik ga het bijna zeker doen het enigste probleem is of ik wel geld genoeg heb.Want het is een dure maan.Want is jullie mening over deze actie.

mzzls Pieter(masterepe)

2. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag, dus niet meer vandaag:'-( :'-( Nou lkkr kan ik maandag weer de hele tijd zitten stressen om z'on ding te pakken te krijgen. Nou als het zo is vind ik het wel redelijk slecht hoor:mad:

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Was het maar zo, deze actie is echt alleen maar zodat zo veel mogelijk members online kunnen in maart. :)

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Xbox live pre order actie!

We kunnen het ook niet doen speciaal alleen om jou blij te maken! Laten we dat doen! :9

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat gaat ie eigenlijk kosten???? gewoon de normale prijs?

6. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Hoelaat van maandag? Begin om 6:00u!

Zet ik er speciaal mun wekker voor klaar. :9

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Xbox live pre order actie!

Jonge ik ben niet de enige die er van baalt dat het uitgesteld is denk ik. Ik begrijp ook wel dat jullie er niks aan kunnen doen, maar maandag zit ik dus de hele dag op school en heb dan geen gelegenheid om mn e-mail of XBW site te checken. Als jullie iedereen een eerlijke kans willen geven denk ik dat jullie dat jullie het rond etenstijd of in de avond moeten beginnen. Anders hebben veel mensen gewoon geen gelegenheid om op tijd te pre-orderen.

Maar vooralsnog heb ik er best begrip voor dat het niet gelukt is dus begrijp me op dit punt niet verkeerd.

GreetzZ

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    misschien een beetje offtopic maar moet je als ik bij jullie preorder (zit er hard aan te denken stealbattalion bij jullie te bestellen) vooruitbetalen, of pas als het verzonden gaat worden/uit is?

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: Xbox live pre order actie!

Doen we ook! :+

10. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blijft jammer dat het vandaag niet doorging, heeft me zelfs een woordenwisseling met de baas opgeleverd. www.xboxworld.nl stond op alle schermen ingebrand. :)

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Vooruitbetalen, weet je hoe duur het is om Steel Battalion rembours te sturen? DUUR! :+

Bij ons wordt 'ie 199 Euro, dat betaal je vooruit, maar dan heb je geen verzendkosten en krijg je hem gewoon floep! thuisgestuurd.

12. Hotshot

Hotshot Guest

een vraag, kan ik het ook onder rembours bestellen??

13. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Xbox live pre order actie!

O dan is het ckerz goed. Dan vind ik het toch goed geregeld van jullie. Ik baalde eerst alleen omdat ik dus maandag op school zit. Nee sorry dat ik dan zo geirriteerd was.

Nou jullie hebben maandag (hopelijk) mijn preorder binnen.

GreetzZ

;) :D ;) :D ;) :D ;) :D ;)

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, zie mijn vorige post in dit topic.

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Maar, krijg ik dan op een of andere manier een bewijs dat ik dat spel gekocht heb bij jullie?

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Een factuur? Ja bij het pakketje.

En een bevestigingsemail krijg je zelf meteen nadat je besteld heb. Je maakt het geld niet over naar ons, maar naar de distributeur die handelen onder onze naam. )dus ik kan er niet met de centen vandoor gaan)
    :)

Ik, en de distributeur zullen ook een bevestiging van je order krijgen, hihi

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ok, badankt, dan is dat duidelijk. :cool:

18. Hotshot

Hotshot Guest

Okeej

19. masterape

masterape Guest

Hmm ik ben juist sávonds trainen:mad: Ach ja we zullen zien ik denk zeker dat de actie goed loopt.En je moet dus vooruit betalen?

20. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Maar hoeveel gaat het nou kosten?
    En hoelaat begint ut? :confused:

Deel Deze Pagina