[XOne] Xbox Live prepaid kaart?

Discussie in 'Games' gestart door Kyo, 20 mrt 2007.

1. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag nergens specifiek een topic hiervoor en wist ik niet waar ik deze vraag dus moest posten, dus vandaar een nieuwe topic gemaakt.

Mijn trial van 1 maand is afgelopen en ik wil graag gebruik blijven maken van xbox live. Nu heb ik een mailtje gekregen van xbox live dat je een prepaid kaar kan kopen bij 'de winkel'. Welke 'winkels' worden hiermee bedoeld? Verkoopt bijvoorbeeld de gemiddelde gameshop deze kaarten of moet ik daarvoor bij winkelketens als mediamarkt zijn? En is de prijs overal gelijk (wat IS de prijs eigenlijk?) of moet ik oppassen dat ik afgezet wordt?

Bij voorbaat dank...

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen zijn hetzelfde als de creditcard-prijzen. Bart Smit verkoopt ze in ieder geval, dus je hoeft niet stad en land af te gaan om prepaidkaarten aan te schaffen.

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Die prijzen kunnen toch behoorlijk verschillen dacht ik. Standaard dacht ik €60 maar met wat zoeken worden ze ook wel voor €30 verkocht :)

4. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt.

30 euro??? waar....

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zijn van die starterkitjes maar die worden steeds schaarser omdat ze volgens mij niet meer worden gemaakt voor de xbox ofzo. Maar met goed zoeken en een beetje geluk moeten ze wel te vinden zijn. Er werden hier op het forum een tijdje terug ook een aantal aangeboden :)

6. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah... ach ik koop dan wel eerst een kaart voor 3 maanden voor 20 euro.. ben blut. Thx for de info.

7. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    in de bartsmit hebben ze 3 maanden, 6 maanden en 12 maanden voor respectievelijk 20, 30, 60 € maar je moet er wel naar vragen aan de kassa ;)

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    in elke speelgoed/media/game/(computer) winkel worden ze verkocht..

€60 voor 1 jaar idd. Ben ook bijna toe aan nieuwe

Deel Deze Pagina