hallo Mijn fifa 08 kan ik niet goed online spelen ...... als ik in de lobby's ga en ik wil iemand uitdagen dan staat er ''door een beperking van je xbox live lidmaatschap kan je deze functie niet gebruiken'' Als ik een vriend zie in die lobby kan ik wel met hem spelen, zijn nat is open en die van mij ook Nog een voorbeeld, HALO 3. Als ik dit met hem speel hoort hij veel mensen praten in de server.. ik hoor alleen hem Ik kan ook niet met alle vrienden spreken via de chat want dan sluit hij de chat dus af. Heel raar.. Hoe dan ook mijn NAT is OPEN en andere router porten heb ik open gezet. Wie weet wat ik moet doen zodat ik gewoon fifa kan spelen, mensen kan horen, en met vrienden kan praten ?
Test je connectie eens en kijk wat eruit komt te rollen En sowieso vind ik dit wel raar, want je hebt gewoon Xbox Live Gold, neem ik aan?
Duidelijk, je xbox zegt dat je NAT open is, maar dat issie niet. Ik heb hetzelfde. Wat je moet doen is je NAT openzetten. In zo'n helptopic kun je wel vinden hoe dat moet. Als je niet lukt kun je nog hopen op de dashboardupdate. Klinkt raar, maar tot nu toe had ik hierna altijd wel echt een open NAT.