[XOne] xbox live probleem

Discussie in 'Games' gestart door ricardo3001, 27 feb 2003.

1. ricardo3001

ricardo3001 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox lotgenoten,

Hierbij de volgende situatie.
    Heb Internet via de kabel (C…..), een Xbox en een Vigor 2200E Router.
    Trouwens, prima ding, die Vigor 2200E Router.

Nu heb ik alles gereed gemaakt voor Xbox Live! en alle kabels getrokken vanaf de
    Vigor 2200E Router. Pc staat beneden en de Xbox boven.
    Dit moet toch een straight cat 5 kabel zijn? In het menu van de Xbox staat dat je de “cable”moet controleren. Of is de kabel niet goed of verkeerd aangesloten. Hij vindt dus de netwerkkaart in de Xbox niet. Is dit normaal.
    Moet ik op de CD wachten van Xbox Live. Heb geprobeerd om de instellingen op de Xbox handmatig te doe. Maar het lukt niet. Hij moet toch de netwerkkaart vinden of Xbox Live! nu werkt of niet
    Of gaat dit via de CD van Xbox Live!?
    De Vigor kent hem niet, daar het lampje P3 staat te kipperen op de Vigor 2200E als de Xbox aanstaat.

Wie kan mij de precieze handmatige instellingen geven. Wil namelijk weten of de
    Vigor 2200E werkt met de Xbox. Of moet ik een nieuwe router kopen die wel werkt met de Xbox, zoals aangegeven of de site van Xbox.

Of gewoon geduld hebben tot 14 maart 2003.

Alvast bedankt voor de reacties,

2. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    Voor live vraag en hebben we hier een aparts gedeelte het leuk daar van is dat het nie zoon onvorzichtelijk zooi word. Maar als mense te lui zijn op rond te kijk dan heeft dat weinig nut he.

heb je al op xbox.com gekeeken of je router wel kan met live

Laatst bewerkt: 27 feb 2003
  3. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ook aan welke provider je hebt....Chello ondersteunt waarschijnlijk geen routers (max 1 computer per abonement) waardoor deze het niet kan doen...als je ADSL hebt zal dit waarschijnlijk geen probleem moeten zijn...en je moet ff je router checken op Xbox.com ja...

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    verplaats ff naar Xbox live gaming

5. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus je modem is aangesloten op je router en van daaruit naar pc en xbox? dan moet je inderdaad gewone UTP kabels gebruiken geen cross over... als je pc dan wel op internet kan dan moet je xbox ook verbinding krijgen

Deel Deze Pagina