Ik wou laatst op xbox live spelen en toen kwam er te staan Xbox Live Is Not Responding en dat blijft hij nu maar aangeven weet iemand waarom??!!
Iets met de DNS server of het I.P. adres. Gebeurt ook wel eens bij mij, moet je gewoon ff alles opnieuw invullen bij die gegevens.
Zelfde probleem heb ik vanmiddag ook gehad , de reden hiervoor was dat het netwerk van @Home er helemaal uit lag. Maar het werkt nu weer "normaal".
en moet ik dan cc ook opnieuw invullen want da wil me pa niet hebben dat ik steeds om ze cc numer vraag
ik zal het morgen wel allemaal proberen hoor heb er vandaag geen zin in ik hoop dat het weer werkt dan ik dacht eerst dat het kwam door de chip in mn xbox maar die man die dat erin gedaan heb zij van niet dus het zal wel aan me internet liggen
omdat je nieuw bent een disclaimer ... waarom we je geen support geven Modchips - Illegale praktijken Praten over modchips of het kraken van de Xbox is niet toegestaan. We willen het gebruik van modchips namelijk niet in de hand werken. Daarmee benadeel je uiteraard de mensen die een modchip gebruiken voor het spelen van originele import-games, het is helaas niet anders. Over deze beslissing is geen discussie mogelijk en topics waarin deze praktijken worden besproken worden onherroepelijk gesloten en/of verwijderd.