[XOne] Xbox Live probleem

Discussie in 'Games' gestart door Samonsuke, 14 mrt 2004.

1. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem. Ik weet dat het waarschijnlijk ergens in een centrale thread moet maar ik heb snel een antwoord nodig

Morgen loopt mijn jaar xbox live af, dus ik wou het net gaan verlengen met een starters kit die ik voor 30€ had gekocht. Dus ik doe gewoon wat je moet doen en ga naar subscription etc. maar dan moet ik mijn laatste vier cijfers van mijn creditcard invullen. Alleen mijn moeder was een maand geleden haar creditcard kwijtgeraakt en heeft nu een nieuwe, dus die laatste 4 cijfers kloppen blijkbaar niet meer :). Nu kan ik het dus niet verlengen, en ik kan ook het creditcardnummer niet veranderen in de nieuwe, want daar heb je die laatste vier cijfers van je oude creditcard voor nodig :cool:. Ik weet dus niet of er morgen dan 60 euro wordt afgeschreven voor een jaar Xbox live, of kan dat niet aangezien de oude creditcard is afgesloten? Weet iemand nog een oplossing of moet ik gewoon tot morgen wachten en maar kijken wat er gebeurt :) ? Bij voorbaat dank :)

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je creditcard is afgesloten kan er niks meer van afgehaald worden, bel microsoft anders en leg ze de situatie uit. je komt hier trouwens wel lekker op tijd mee:)

3. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :) Ik denk ook dat er niks kan gebeuren. Het kan toch ook niet dat de creditcard automatsch wordt doorgelinkt naar de nieuwe toch ofzo? Maar dan bel ik morgen wel eventjes met MS. Ik had vandaag al gebeld om half 4 om het xbox live abbo op te zeggen zodat ik een gratis game kan krijgen en toen kreeg ik een bandje aan de telefoon dat ze gesloten waren en met de openingstijden en dan zegt dat bandje: op zondag van 9 uur tot 5 uur 's avonds :mad::mad::mad: terwijl ik om half 4 belde :D daarna nog een paar keer geprobeerd maar hij bleef gesloten :D

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Heb je niet een oude CC afschrijving, staan soms ook de laatste nummer van je CC op, en dan kun je er wel in :p

5. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En daarom is het altijd slim om ergens bij je gegevens in een kastje gewoon ff precies over teschrijven wat er op je kaart staat etc,want je weet maar nooit he :p

Succes man!!

Deel Deze Pagina