ik kom niet online, ik heb een kabel via een router aangesloten, het ip adres manualy ingevoerd en de dsn en toch doet hij het niet de kabels vind hij de ip vind hij de dsn vind hij en toch geeft hij telkens foutmeldingen, van gateway niet gevonden tot voer dit in als je isp dit aangeeft, wtf is isp eigenlijk kan iemand mij helpen ik zit net op kamers en ook hier wil ik op live
je kan ook eens proberen je Modem uit te zetten en na een paar seconden hem weer aanzetten, dan worden je IP-adres en IPS en al aan je Xbox aangepast, en moet er normaal geen probleem zijn voor te connecten
ja nou doet ie het, echt chill, maar nu heb ik een ander probleem, als ik de kabel weer terug in mijn pc stop doet mijn pc internet het niet meer, hij zegt dat de gateway ofline is wtf ik weet ongeveer wat het is maar verder weet iemand hoe ik dit fix, ik heb al geprobeerd de ip handmatig in te voeren maar hij word er niet beter van
Waar heb je dan in godsnaam die router voor? Het hele punt van die router is dat je geen kabels meer hoeft om te gooien
Ja nou ik heb een router in een andere kamer staan in het huis en vanuit daar gaat een kabel naar mijn kamer maar ik heb geen 2 kabels dus voor mijn pc en xbox tegelijk. snap?
Ik heb een vraagje over het downloaden via Marketplace. Op dit moment heb ik nog geen Live...maar ik ben van plan dit komende dagen aan te gaan sluiten en dan wel Live Silver. Ik heb gelezen dat je met Silver ook kan downloaden...dus dacht ik: dan kan ik mooi het speedpack van PGR3 dowloaden en dan blijkt dat je er ineens wel voor moet betalen MS points ofzo...iemand een id hoe dit zit?
Dude, ik zou 2 netwerkkaartjes kopen en dan een burg maken. Dat lijkt mij het handigst, of je koopt nog een kabel erbij en die ga je van xbox naar router.