hoi, ik heb een probleem met mijn router..het merk is COMPEX als ik xbox live speel via mijn router dan vlieg ik er om de haverklap eruit en geeft tie de melding: connection failed..... als ik xbox live speel direct via de modem dan zijn er geen problemen... kan iemand mij dringend helpen????
Tip plaats het bericht in een centrale thread gaat sneller en blijft de kennis centraal dan nu de handige links: centrale index centrale router thread dan nu het formulier dat je moet invullen om snel antwoord te kunnen krijgen: A: Abonnement 1: Naam provider 2: Soort abonnement (naam, type) 3: Kabel, ADSL, of anders? 4: Up- en downloadsnelheid B: Hardware 1: Modem merk en type 2: USB modem? (Ja/Nee) 3: Router Ja/Nee (en evt merk/type) 4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?) 5: Direct Connection Ja/Nee 6: Crossover kabels in gebruik? 7: Hub in gebruik? C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt; 1: TCP/IP adress, netmask, gateway 2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)? D: Xbox Settings 1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien? 2: Dashboard versie? 3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test? 4: Wat is de exacte foutmelding? 5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de waardes?