Heeft iemand het voor elkaar gekregen om het gepraat tijdens spelen op xbox live via de speakers te krijgen en vervolgens nog zelf kunnen praten? Ik heb het volgende gehaald, maar werkt niet goed. * allereerst heb ik een verloopstekker van 2,5 naar 3,5 * vervolgens heb ik een 3,5 splitter * in de ene kant van de splitter zitten pc speakers * in de andere kant een verloopstekker van 3,5 naar 2,5 * in de laatste verloopstekker zit vervolgens mijn headset. Ik krijg wel geluid via de boxen, maar heel slecht geluid via de headset. Maar bovenal, ze horen mijn stem niet meer. De microfoon brengt het niet goed over. Wat doe ik fout en heeft iemand een oplossing?
Hej lekkerbek, enige tijd geleden heb ik een setje gezien op een amerikaanse xbox site om een 2e headset aan te sluiten, hiervoor werd ook een splitter gebruikt, dat kan dus gewoon.. ik denk persoonlijk dat het ligt aan het aansluiten van boxen aan de ene kant en een headset aan de andere kant, probeer het maar eens met 2 headsets, volgens mij werkt dat prima! zou dit ook niet werken gooi dat verloopstekkertje dan weg en koop een 2,5 splitter ! Groeten Ewout
heel simpel in de nieuwe games zoals crimsonskies kun je opgeven voice true speakers dus ben je van dat gekut af