De xbox live starter disk start niet op, na een tijdje laden zegt de xbox dat hij hem niet herkent. Ik wordt er wanhopig van.
Verplaatst naar Live en Networking. Ik heb dit probleem ook, bij mij doet de startersdisc het ook niet. Bellen heeft geen zin want dan zeggen ze dat ze er niks aan kunnen doen omdat het om een demodisc gaat en dat kom niet voor in hun systeem. Mailen naar Xbox/MS kan wel. Ik kreeg de reactie dat ik een nieuwe disc zou krijgen wanneer ik de factuur/bon naar hun toe zou faxen. Alleen faxen is dus mogelijk.
Demo disc? Volgens dit pakketje is het de installatie cd. Mijn xbox is ook al een paar jaartjes oud misschien dat het daar aan ligt. Maar dat slaat dus nergens op dat het niet hun schuld is. :{
Mmm....voor het geval je het niet wist: je kan Xbox Live ook installeren door een Live Enabled game in de drive te kiezen en dan 'multiplayer' en vervolgens 'new account' te kiezen...dan wordt de benodigde software geinstalleerd en heb je de starterskit disc niet perse nodig.
thx man, hij doet het nu eindelijk . Nog steeds wel raar dat hij het niet doet maarja. Ik heb net SP erin gestopt voor de content download maar hij failde om de levels te laden ofzo? kan de server vol zijn of heb ik nu ineens weer een nieuw probleem :{
Nope je hebt een nieuw probleem ... ga naar je xbox live troubleshooter wacht tot je 4 bullets ziet en druk Y vermeld de MT NT IC waardes en je P en L waardes... vertel vervolgens hoe je je connectie maakt ... direct, ics of router
Van mechassault doet de content download het wel. Ik kan ook niet bij de troubleshooter komen omdat ik al xbox live heb, iig kan ik de troubleshooter niet vinden
connectie is ICS met sygate. MT:1 (0015-00F0) IC: 1 (0015-00F0) NT: 1 P: 17/25 waarschijnlijk een hoop dus :{ L: 166ms (168 ms)
je hebt package loss ... daar door komt je content niet binnen de rest is goed ... kan je een directe connectie proberen? Het kan zijn dat je kabels brak zijn
Hmmm ze gaan nu wel goed, af en toe moet ik even de download opnieuw starten en dan gaat ie verder waar hij was. Ik moet hem dus steeds opnieuw de dwnld starten
Dat is ongetwijfeld zeer geschikt als Windows 98 of Windows ME PC met ICS, maar als je bijv Windows XP ICS gebruikt en daar een zware gaming applicatie overheen laat lopen heb je eingelijk wel een ietsiepietsie meer processorkracht nodig. Welk OS gebruik jij voor je ICS?
Ja, dat bedoel ik... Ik twijfel een beetje of dit nou de oorzaak is van je packet loss... Een P550/128mb met Windows 2000 is een beetje zwaar belast. However (om het maar in goed Nederlands te zeggen)... Als je op dat moment verder niest doet met je PC, dan zou het toch mogelijk moeten zijn om een fatsoenlijke verbinding met Xbox Live te maken. Probeer eens je Windows 2000 systeem wat sneller te maken. Je kunt een aantal services even stoppen (Control Panel -> Admin Tools -> Services) om te testen of het dan beter gaat. Je kunt (tijdelijk) uitschakelen, alleen voor de test: Computer Browser, IIS Admin, Server, Print Spooler, Task Scheduler, Plug and Play, alles wat begint met "Remote", en wellicht nog een paar. Niet op "disabled" zetten, maar gewoon even stoppen. Als je dan (na de test) je PC reboot werken alle services weer. Stopd egenoemde services en doe dan nogmaals die test met je Xbox. Wat wordt dan je packet loss ("P" waarde) ?
Pfoe dat doe ik morgen dan maar even, maar ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb een hoop applicaties aan staan zoals bijvoorbeeld een virusscanner die automatisch update en msn enzo. Mijn harddisk is ook bijna vol, scheelt dat ook snelheid? Maar stel dat het werkt wat jij zegt, moet ik dan dat allemaal stop zetten als ik content wil downloaden?