1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live trial [help]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Legola5, 1 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legola5

    Legola5 Lord of the Xbox

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live

    ik zie geen xbox live op menu
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je een xbox live game bezit, en je gaat in het menu (van die game) naar Xbox Live, instaleerd 'ie hem zelf!

    Succes
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    gek, want in je sig staat Splinter Cell. dat spel zou het toch moeten installeren
     
  4. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij installeerd het volgens mij alleen als je in het spel, het gedeelte van xbox live opent.
    Volgens mij moest je wle online zijn met je xbox tijdens de installatie.
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    je hoeft niet online te zijn voor de installatie van xbox live. Stop splinter Cell in je xbox druk op Content download en als het goed is word alles geinstalleerd en krijg je in je dashboard het kopje Xbox Live erbij.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je moet er wel voor zorgen dat je xbox op het netwerk is aangesloten. Als je dan zoals gezegd bij een live-compatible spel (zoals splintercell) op content download of Xbox Live selecteert, wordt er vanzelf een update van je dashboard uitgevoerd, waarna Xbox Live in het menu komt te staan.

    Mocht je hierna nog problemen ondervinden, kijk dan eerst eens in het Live en Networking forum, met behulp van de Live Faq en de Index centrale topics zou je een heel eind moeten komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina