Ik heb een vriend in de USA seattle. Daar verkopen ze xbox live. Nu kan hij voor mij een pakket opsturen. Alleen werkt dit hier??? Ik heb adsl aanluiting op een router met meerdere pc's, hier prik ik mijn xbox op. Het werkt wel want ik heb via splinter cell een xbox live menu op de box. Alleen is het hier nog niet te koop. Kan iemand mij vertellen of ik de USA pakket ook kan gebruiken hier in Nederland?????? Groeten, XBOXJUNK
denk het niet, misschien de headset wel, maar de cd-rom, om xbox live te installeren, zeker weten niet, omdat dat ntsc is tis gewoon nog ff wachten tot maart
meld het ff als het werkt, want dan ga ik ook ff kennissen in Amerika aan het werk zetten.. maar volgens mij kan het niet want dat is geen PAL ...
Yo! Volgens mij is het zo dat je uit amerika niet kan spelen. Maar uit engeland duitsland en frankrijk wel. Ik geloof (kan complete bullshit zijn....) dat Nederland met dezelfde server werkt als Engeland. Dit lijkt me alleen zelf al stug, want waarom zou microsoft dan niet meteen in NL het ook uitbrengen? Maar goed.. Ik heb veel berichten gelezen van Engelse starterpaketten die het hier gewoon doen. Je bestelt het pakket op het adres van een vriend, die het naar jou stuurt..... Vervolgens geef je je eigen cc nummer op en je kan live.....
US werkt wel echter ntsc ( en je moet een us cc hebben ... als je die niet hebt bye bye zwaai zwaai) kortom wachten tot 14 maart ... en de service hier is nog niet geoptimaliseerd .dus echt geloof me .. je wilt echt wachten