[XOne] xbox live - upc

Discussie in 'Games' gestart door nacas, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nacas

nacas NAC !

Leuk Bevonden:
    0
    Beste jongens en meiden,

Meestal probeer ik eerst alles zelf uit om te kijken hoe ik iets kan oplossen maar kom er dus nu echt niet meer uit en vraag jullie om hulp.
    Ik heb sinds november Fiber power internet van 30 mb.
    Ik heb een vast modem van upc en daar heb ik een sitecom router 300n op aangesloten deze biedt vooral veel mogelijkheden voor gamen, deze zit weer met een internetkabel verbonden aan mijn xbox. Sinds dat ik deze aansluiting heb (eerst had ik een experiabox) zijn er veel problemen, het begon met het af en toe uitvallen van xbox live en dan alleen tijdens de potjes MW2. Mijn xbox of dus de router begon met telkens mijn ip-adres te wijzigen. Ik weet zeker dat ik alle opties die nodig zijn om live te laten draaien goed heb ingesteld. Uiteindelijk zijn we dus een paar maanden verder met als gevolg dat ik om de 5 of 10 minuten eraf gegooit word en ook niet meer alleen met MW2. Als foutmelding geeft hij dus telkens de welbekende MTu settings aan, maar ik kan dit nergens in mijn router vinden en weet dus ook niet wat ik kan doen. Ik heb het idee dat ze bij xbox zelf ook er niet genoeg over weten want ik wordt alleen maar met smoesjes afgewimpelt. Ik ben het nu goed zat en hoop dat iemand van jullie mij eens verder kan helpen.

Alzovast bedankt!

groetjes carlo

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread . Geef zo veel mogelijk info en we kunnen je op weg helpen : Xbox Live Vragen [Deel 6 - Korte vragen/Connectie problemen? als je de router er tussen uit haalt werkt het dan wel? Volgens mij is je modem een router

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Wat Fardo zegt ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina