Xbox live update RAAR!! Ik heb ternet (15 minuten geleden) een update moeten downloaden toen ik RTCW online wilde spelen. Nou dat gewoon gedaan, en binnen 10 seconden was het klaar en kon ik weer met RTCW beginnen. MAAR ik ging naar mijn statistics kijken en WTF!?! total time:34:58 (WTF?! Had er meer dan 999:87 erop zitten)! mijn total punten: 10.777 (klopt) Kills: 2876 (klopt) Deaths:2405 (klopt) En dan stond ik OPEENS dat ik 17.071 STA!! Maar ik stond eerst op 7004!! heb van alles geprobeerd, xbox restarten,spel schoongemaakt. Totdat ik tot de conclusie kwam dat het gewoon aan die update lag want daarvoor was er helemaal niks aan de hand! Wie o wie kent dit probleem?! Of weet de oorzaak ervan.. vertel het mij..want dan heb ik niks voor niks elke dag erachter gezeten 2/3 weken lang!
Ik zou het ook niet weten maar ik denk dat je door die update, helemaal opnieuw begonnen ben met je stats..ik weet t ook niet..
Misshien zijn er Live gamers van andere regio's erbij gekomen en zijn ze door die update verwerkt waardoor er dus nog meer mensen staan geregistreerd en jij dus flink bent gezakt in rang.
http://www.xbox.com/LIVE/Scoreboards/Scoreboards.htm Als ik de tekst achter bovenstaand linkje goed begrijp dan zijn alle scoreborden gereset, oftewel ik ben 5000 plekies op de ranglijst gedaald .
Voor een mod / crewlid een redelijke loze, niets-zeggende opmerking, practise what you preach Wouter! Wat bedoel je?
De RTCW servers worden niet gereset .. dus het enige wat gebeurt kan zijn is dat er meer spelers zijn bijgekomen en een betere score hebben gekregen dan jij.
Ik was na een update al m'n save games kwijt!, kan ik die klote single-player weer opnieuw gaan doen!!!&^%$*$*$*&*&^&*(
Leg mij dan eens uit hoe het kan dat iemand met minder punten, minder kills en meer deaths 1000 plekken hoger op de lijst staat dan ik.
Hey oddbal...wist niet dat je hier ook te vinden was En idd ik heb 10.777 punten en ik sta nu op de 16.420 plek HAHA. Waar allemaal mensen met 3.000/4.000 punten hebben, terwijl ik ook nog eens veel meer kills dan deaths heb. En ik vind het eigenlijk belachelijk hoor, schrok mij echt helemaal het hoedje! Maargoed wellicht krijgen we nog een update waarbij het allemaal op zijn pootjes terug komt. Ow wat trouwens ook grappig is, ik zie nu mensen die veeel beter stonden op de 23.000 plek... slaat echt nergens op
Dat ik het vreemd vind dat je puur voor je stats speelt In de games waarik in speelde, waar stats op eenzelfde manier werden gebaseerd, werd dat nooit echt gerespecteerd - Niet datik zeg dat je constant in je eentje loopt te scoren, maar in 'mijn opinie' zijn stats niet echt belangrijk. Dat bracht ik idd wat crue (of hoe je dat ook schrijft ) maar nu heb je iig iets om weer naartoe te leven
stats zeggen vooral bij RtcW geen bal...tis een team effort, als sniper ben je op the beach bijvoorbeeld heel erg belangrijk, maar echt scoren doe je niet, dat doe je door een simpel bommetje te plaatsen Maar sinds de update loopt RtcW wel eens vast in 't Live menu
Nee die freezer bug zit er nog steeds (helaas). Jammer dat ze die niet hebben gefixed want is echt vet vaag.
raar ik werd laatst gekicked..normaal had je dan de freezer bug,maar ik viel nu terug naar het hoofmenu! hopelijk was het geen toeval of geluk!
Ligt aan de host zijn verbinding, en natuurlijk de jouwe. Er is een nieuw level te downloaden Chateau. Erg cool level, alleen vol met bugs nog (dingen die verdwijnen, zoals teksten enzo). Maar dat was bij Safe ook al. Ze moeten gewoon een goede bugfix patch maken.