Xbox Live update zorgt voor kapotte Xbox 360's Een pas vrijgegeven Xbox Live update lijkt voor aardig wat problemen te zorgen. Tijdens online potjes van Ghost Recon: Advanced Warfighter blijken veel 360's te crashen om vervolgens bij elke willekeurige andere game ook te blijven hangen. Zelfs het dashboard (het menu van de Xbox 360) is uiteindelijk niet meer veilig voor een crash. Eén van de pechvogels plaatste op het officiële Xbox forum het volgende: The Game froze a few minutes after play. The freezing is not just a still image, but more of a haywire fuzz and high pitched sound over the still image. Now, upon reboot, the green power button will start to flash red and will take quite a number of reboots before it fully powers up. This is only temporary, because sure enough, it will freeze within 2 minutes. De bug lijkt niet te omzeilen voor Xbox Live gebruikers en alhoewel Microsoft heeft laten weten bezig te zijn met een oplossing is er nog niet bekend wanneer deze komt. bron: fok!games.nl
huh? Dus door die Update, zijn velen Xbox 360 gecrasht?! Doen ze dan weer lekker bij MS. Een Update plaatsen om dingen te verbeteren....Maar uiteindelijk ervoor zorgen dat velen Xbox 360's crashen.
nou ik vind het maar heel vaag... ik denk dat het niet helemaal de waarheid is maarja we zullen zien.
Nadat ik die update in begin maart had gedownload deed mijn 360 het niet meer en heb ik 'm maar opgestuurd naar microsoft, ik weet niet zeker of het door die update kwam maar ik denk het wel
kan je je xbox dan niet 'on-updaten'? ben je er tenminste even zeker van dat je xbox daar niet door doodgaat
k heb toch alleen maar silver, dus tot ze met een oplossing komen is het geen probleem om die kabel eruit te trekken maar mijn xbox is opgestuurd ter reparatie/vervanging...ben dus bang dat ik hem krijg met de update al geinstalleerd :{
Ik weet niet wat het probleem is, maar de Xbox 360 liep al ver voor de laatste update ook al vast... dus echt veel is er niet veranderd.
Ik heb ook vandaag geen update gemerkt. Ligt het er niet aan wel spel je speelt? Dat het bijvoorbeeld alleen bij de update van GRAW is?
Ja dat was dus bij mijn het geval een aantal dagen na de update terwijl ik GRAW aan het spelen was crashde mijn 360
Als ik de reacties zo lees in dit topic dan was dit nog niet super bekend onder de forummers...................
Gaat lkkr hè met microsoft... top console... had lkkr nog een paar maande gewacht met uitbrenge en had eerst ff echt ALLES opgelost... kheb me 360 al 2 x op motte sturen om te laten maken waarschijnlijk door de update jah... heb der echt fuckin veel spijt van dat ik een 360 gekocht heb... als ik me 360 trug krijg(is nu al 3 weken weg... lkkr service... NIET) moettie het echt blijven doen en niet weer kapot gaan want anders eis ik me cente gewoon trug en stap ik over een een ps 3 dan maar tot eind 2006 wachte maar dat heb ik er voorover... eindelijk weer een metal gear game spellen.