[XOne] Xbox Live US?

Discussie in 'Games' gestart door XiroKe, 10 dec 2002.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hey,

Ik kan een Xbox Live kopen uit Amerika, maar zal hij het dan wel doen op mijn Europese Xbox? Anders zal ik hem moeten opsturen via m'n familie in Engeland/Schotland, maar ik moet dan wel alles uit leggen etc.

Wie helpt mij?

2. Hotshot

Hotshot Guest

Ik denk niet dat het werkt op een PAL Xbox omdat het gewoon een NTSC cd rom is..

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2002
  3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje zinloos denk ik, de beta in Nederland is aan het beginnen en in Maart kan je al Online.

Hij zal denk ik wel werken, alleen heb je dan geen garanties. :+

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verschillende zeggen dat de dvd regio vrij is netzoals een aantal live games ik zit er ook over te denken maar vind de gok toch nog iets te groot :)

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    vraag het aan Fardo, die heeft 't volgens mij geimporteerd!

6. Hotshot

Hotshot Guest

Hij heeft de beta versie..

7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik denk dat ik Xbox maar een mailtje stuur om het te vragen. :D

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is nu dus gewoon de normale versie, je krijgt geen beta versie of normale versie. Je koopt een account waarmee je het netwerk op kunt. Het netwerk zelf was toen nog in Beta stadia, nu is het op volle toeren, in de US ten minste.

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Maar heeft Fardo misschien een NTSC Xbox en geen PAL, want ik zelf heb dus een PAL Xbox.

Heb Customer Care trouwens gemailed, wacht op een antwoord.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee je kan geen xbox live uit america gebruiken (althans als je je gamertag wilt behouden) ... Het probleem zit hem in 2 dingen. De communicator kan je hier gewoon gebruiken (heb ik niet ... maar is gewoon standaard xbox (net als de conrollers))

a) Credit Card (Je hebt een US Credit Card of een UK credit Card nodig)

b) Het netwerk is hier nog niet klaar (er is nog geen isp die pakketjes van A naar B verplaatst. ....

--> Dit heb ik vooral gemerkt met UC (ze hebben het nu al wat verbeterd) .... Maar bij UC heb ik toch nog wat lag gehad ... ondanks mijn 512 kb up en +/- 1500 Kb down ....

Europa is nog duidelijk beta ... als je een pakketje koopt is trouwens de subscription code + communicator voldoende mits je een live enabled game hebt ala Mechassault (dus het kan altijd ... mar dan loop je wel het risico dat je je gamertag kwijt bent na het spelen)

Ps ... Mechassault is het coolste spel op live (in mijn bezit) .. Ik heb ghost reckon nog niet en ook nog geen whacked! ... echt geen lag .. veel knallen veel lol

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb trouwens een Pal ... (vandaar geen communicator) en ik heb deze via mijn Nederlandse CC besteld ,... maar vervolgens geannuleerd omdat ik het tricky vond .. ik zal straks wel ff de mailwisseling posten...

Echter het vreemde is ... dat ik nog steeds live ben ... :+ terwijl deze gecancelled is .. Ik denk dat het een bug is ... maar ik hou nog even mijn mondje stil (ik raporteer dit volgende week)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je connect ga je naar de dichtsbijzende dedicated server ... das in ons geval uk (maakt niet uit of je een us of een europe box hebt) ... Deze server is in beta .. dus zal je nog wat problemen tegen kunnen komen .. mijn advies is wacht op de Beta hier (begin 2003 ) of tot 14 maart

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ---- 8) 8) 8) 8) -----

Xbox live rulez!

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
  14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou gewoon w88 op 14 maart

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    agrees of de beta (als je de gelukkige bent)

16. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Misschien komt er later nog een public beta? Alleen tegen de tijd dat die er is is het al 14 Maart, lol. :+

17. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A) een wereld wijde cc is voldoende je moet alleen wel als land uk kiezen en een juiste (verzonne)postcode invoeren.(heeft iemand mij vertelt)
    B) je moet dus een goede internet verbinding hebben dus weet iemand een speedtest in de uk waar ik kan gaan testen?

mijn conclusie een live kit uit amerika zou moeten gaan werken:) er waren ook gasten op teamxbox.com die zijden dat ze een us kit gebruikte die gewoon moest doen wat het moest doen incl. de dvd die erbij zit.

maar fardo wat bedoel je nou precies met dat gamertag behouden?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je weet dat dit illegaal is... toch?
    Je cc word namelijk met postcode gecheckt... als dit niet overeenkomt dan geef je incorrecte info en kan je gebanned worden ...

19. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet je postcode wel veranderen op 14 maart natuurlijk en ervoor zorgen dat je cc tot die tijd niet gebruikt word anders kunnen ze het makelijk zien. het is wel sneaky maar er zijn gasten die dat hebben gedaan en gaan doen. maar ik heb me net ingeschreven voor de dutch beta test dus ik wacht wel op die beta of op 14 maart

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja maar dat kan niet omdat je hem op land geselecteerd hebt

heb ik nagevraagd .... canada heeft dat probleem ook

Deel Deze Pagina