Sinds (voor zover ik weet) gisteren valt mijn Xbox Live constant weg! Ik doe zo nu en dan nog weleens Halo met een vriend, en dit gaat dus niet meer. Ik meld me aan. Search voor een match, zitten er in en dan, bam weg connectie. Dit kan ook al tijdens matchmaking search gebeuren maar meestal als we 20 seconden in een game zitten. Steeds na enige tijd verbinding dus, en mijn internet valt niet weg op de laptop die draadloos ook aan die router zit.. Het enige wat ik gedaan heb is zondag even het kabeltje van mijn xbox in de laptop geplugged. Voor een snellere download snelheid.. Maar ik snap echt niet hoe dat invloed heeft kunnen hebben en waarom hij steeds wegvalt. Kabels gechecked, router aan en uit gedaan. Iemand?
Als het probleem aanblijft kan je best even posten in het Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? topic & even wat meer info geven a.h.v. de vragenlijst in de startpost. Er was daar trouwens volgens mij net ook iemand met eenzelfde vraag, maar dus standaard vraagje, maar er is toevallig toch geen zwaar netwerk/internetverkeer (downloaden, streamen) vanaf andere netwerkapparaten? En hoe is je xbox verbonden; ICS, networkbridge, homeplugs, wireless adapter of gewoon via ethernetkabel van router/modem? Heb je ook lag bij andere spellen?