Ik weet 't ik weet 't........maar toch heb ik voor mij zelf nog geen duidelijk antw. gehad of gevonden hoe het precies moet. Ik wou graag precies weten hoe ik alles moet aansluiten vanaf de xbox tot ik beeld heb. Dus de pc, kabels, netwerkkaarten, tv, programma's op de PC. etc. etc. En zeg het dan a.u.b. in de goeie volgorde. Of als je mij een Website kunt geven waar het DUIDELIJK (dus geen onnodige pc-taal) staat beschreven of hoe en wat mag je die ook geven. Heb je een antwoord geschreven waar ik wat aan heb B.V.D.
Je bedoelt dus gewoon NU online komen met je xbox, want daar heeft xbox live nix mee te maken he. Frank
zoek op Xbox.com naar de LiveChatSupport functie en ga chatten met die gast die daar werkt je kan alles aan hem vragen
ik heb het zo: server en pc, internet gaat vanuit de server naar de hub, en vanuit de hub kabeltje naar de andere pc's inclusief de xbox. op de server pc of andere pc draai ik gamespy tunnel, gamespy ziet de xbox en je kunt via gamespy arcade gaan spelen.
BWhahaha en dat noemt zich hardcore poster..... Misschien is lezen ook nog een optie hij bedoeld die wolkjes waar alle apparatuur in staat aangegeven. [edit] zie DEZE thread. daar staat alle info die je nodig hebt