Ik heb dus gister een starterskit gekocht, omdat vandaag m'n abbo was afgelopen. Maarja omdat ik gister te druk bezig was met m'n vriendin had ik geen tijd om op tijd te verlengen. M'n oude abbo stond op een credit card die al was doorgeknipt en waar de rekening allang van is opgezegd. Dus ik dacht ja dan kan die niet automatisch verlengd worden... Maar wat zien mijn oog toen ik net bij opties keek: Xbox Live Abbo: Started 7 Januari 2005 :{ Dus ik snel PGR2 opstarten en de Premium Content downloaden. Maar dan geeft ie weer een foutmelding, omdat de credit card niet bestaat... Maar hoe kennen ze dan wel 60 euro van de credit card afschrijven Tja en ik zit nou nog met die Xbox Live Starters Kit. Moet ik die dan vandaag gaan ruilen, want ik heb nou toch al een jaar gratis lang Xbox Live of ken ik beter ff wachten totdat Microsoft (misschien) een brief stuurt??
Over een tijdje (of hij is er al) krijg je een mail waarin staat dat je je credit card gegevens moet wijzigen
Niet alleen een mail, dit zelfde had ik ook (alleen was bij mij de cc gewoon verlopen) Op een gegeven moment krijgt microsoft door dat je niet betaalt hebt, er komt dan in xbx live een melding te staan dat je nieuwe gegevens door moet geven voor je cc.. Bij mij was dit pas na een maand ofzo, dus geniet nog eve van het gratis xbx live!!!
jah heb ik ook gehad... Er is geen 60 euro afgeschreven, je hebt nu gewoon nog ruim een maand gratis Xbox Live, totdat hij opeens ermee stopt. Dan zul je een nieuwe account moeten maken, met je starterkit. Jammer dat dan je friendlist en stats enzo wegzijn (ranking PGR2 :{ ), maar je hebt wel ruim een maand gratis Xbox Live
Oh zoiets heb ik straks ook. Mijn proefperiode van 3 maanden zit er bijna op. Ik speelde met de creditcard van mijn broer, maar die heeft hij niet meer. Ik heb nu een eigen creditcard aangevraagd die ik binnenkort krijg. Dus dat betekent dan dat ik gratis kan gamen totdat Microsoft erachter komt? Maar moet ik alleen het creditcard nummer wijzigen of moet ik een nieuwe account aanmaken? En als ik een nieuwe account moet aanmaken, moet ik dan een nieuwe starterskit kopen of kan ik dan gewoon een kaartje gebruiken van 2 maanden Live Trial?