1. ik heb xbox live en vroeg mij af of ik m'n account kan verlengen met een kras kaart uit een nieuw gekochte starterkit? 2. stel dat ik in 2004 een account aan maak met een starterkit. en een maand later zie ik een aanbieding: 30 euro een starterkit. koop ik die en gebruik die om mijn account te verlengen. heb ik er nog een jaartje extra bij voor 30 euro... of niet??? zou ik dat dan meteen kunnen gebruiken of moet ik dan wachten daarmee tot 2005?? alvast bedenkt! _0/
Aan het eind van je jaar Live moet je je account stopzetten en dan kan je een nieuwe aanmaken dmv een nieuw starterskit. Je kan hem niet nu al verlengen voor volgend jaar.
Jawel ik dacht dat dat wel kon... Dat doen er namelijk een hoop volgens mij. Ik deed trial en een starterkit eroverheen dat ging goed... En volgens mij kan ik straks ook weer verlengen met die code.. Maar moet je Fardo ff vragen voor de zekerheid. Maar ik ben 90% zeker dat het kan.
ik heb mijn account gewoon verlengd voor een jaar door middel van een starterskit hoor. werkt prima. en als je een starterskitje ziet kan je hem weer updaten voor een jaartje langer.
update: aha oke thanks mmm... dus als ik nu een starterkit koop kan ik de code niet nu invoeren en een jaartje exrta op m'n account krijgen? zo niet: zou ik de gekochte starter kit dan kunnen bewaren en als m'n account dan bijna is afgelopen gebruiken?
er is staat meestal een geldigheidsdatum op, moetje maar eens kijken. Bij 2 month trail is wel geldigheidstermijn, maar weet niet of hetzelfde geld voor dinges... Starterkit bedoel ik
Heb zelf nog niet zo lang Live, maar zou mooi zijn als je gewoon vanuit xbox live menu kan kiezen voor update dmv nieuwe code. Moet je dan ook niet vorige account stopzetten, omdat er anders geld vanaf gehaald wordt voor het verlengen? Je kan je kitje iig bewaren want zover ik weet staat er geen datum op.
Als je nu een gamertag hebt aangemaakt met je starterkit, en je hebt dus als het ware nog niet betaald voor het jaar nadat deze afloopt. Dan kan je dit hele jaar wanneer je wil verlengen met een andere subscription code uit een starterkit... Maar als je dat doet dan kan je dit jaar (dus eventueel voor je 3e jaar live) niet meer verlengen. Je kan namelijk kiezen hoe je wil gaan betalen als je abbo afloopt. Als je dan kiest subscription dan betaal je alvast voor het volgend jaar.. (Dan staat er onder je afloop datum iets van: Next subsription: already paid for) als je het niet snapt kan ik wel even foto maken. Dus dan kan je niet nog een keer een code doen want dan krijg je Next Next subscription als het ware... Samengevat: Het kan!
Ja en nee... Ja je kan 2 starterkits gebruiken voor 2 jaar live... maar daarna kan je pas verlengen als je 1ste abo afloopt. Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat live starter kits ook een eind datum hebben... een datum voordat ze gebruikt moeten worden ... dus dan heb je aan 4 starters niets ... maar wel aan 2 starters dus
als ik het geod begrijp (maar dat weet ik nog steeds niet goed) Kan je dus nu al je huidige live account verlengen dmv een nieuw xbl kitje?!
Jah je kan je setjes voor 1 jaar verlangen als je nu een starterskitje koopt jah maar die jaren daarop kan dat dus niet zoals fardo dat dus zegt
ik heb vanochtend 'xbox live service' gebeld en die vent zij je 2 starterkits kon gebruikenom je account te verlengen! dus als je nog 6 maanden hebt tot je moet betalen heb je er opeen 30 en als je account dan af is gelopen na die 30 ( ) maanden kan je het zelfde truukje gewoon weer flicken !!!! p.s. hij zij wel dat je een week tussen het gebruiken van de twee starterkits moest wachten.... dus eerst de eene gebruiken en dan de ander. dit is waarschijnlijk nodig voor het verwerken van de info bij MS. HOW COOL IS THAT????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mjah sorry maar hir geloof ik niet in want de optie is namelijk verdwenen in je live scherm ... Ik ga het vanvond wel ff checken
ik had 1 starter kitje besteld op bol.com vanochtend in de bus! werkt helemaal!!! *) dus mensen.... je kan in iedergeval 1 jaar boven op je live account die je nu hebt lopen!!
ik heb een kaart en een kitje, maar als ik nu eerst met die kaart doe en daarna met die kit. houd ik dan wel dezelfde gamertag?