[XOne] Xbox Live verlengen

Discussie in 'Games' gestart door Masterfragger, 6 jun 2009.

1. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Xbox live gebruik ik de creditcard van mijn vader en aangezien hij een keer vergeten is die te verlengen is die verlopen. Nou moest ik eind mei mijn Live account met een jaar verlangen, wat ik altijd gewoon automatisch laat afschrijven. Mijn pa had intussen al wel een nieuwe creditcard dus ik dacht, laat ik dat nummer in die lijst met creditcards erbij zetten (op xbox.com). Dan zullen ze wel automatisch als ze van die ene creditcard iets proberen af te schrijven, en dan niet lukt, het van die andere proberen. Problem solved, dacht ik.
    Maar zo werkt het kennelijk niet, ik krijg nu al tot 2 keer toe een mailtje van Microsoft dat ze het nieuwe jaar Live niet kunnen factureren en dat ik daar maar eens wat aan moet doen. Maar wat kan ik hieraan doen? Die oude creditcard uit die lijst verwijderen kan trouwens ook niet, want dan zegt die dat er nog een account aan gekoppeld is. Oftewel, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij van die nieuwe creditcard geld gaat afschrijven?

Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Microsoft bellen en "betalingen" kiezen uit het automatische menu. Zij helpen je verder. :)

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En masterfragger? hier nog een reactie op of het wel of niet gelukt is?

Ik zit nu met precies hetzelfde probleem en ben wel benieuwd naar je reactie.

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb exact hetzelfde gehad. Na 4 telefoontjes met de helpdesk kreeg ik eerst als advies een andere creditcard toe te voegen, het abo stop te zetten, en de creditcard te verwijderen.

Toen ik hier niet mee akkoord ging werd ik met veel pijn en moeite doorverbonden naar een 2e lijns medewerker, die "bij hoge uitzondering" de creditcard voor me verwijderde. Alleen had ik in mijn geval helemaal geen creditcard meer. Volgens de helpdesk medewerker kan je de oude verwijderen als je een nieuwe toevoegt.

Deel Deze Pagina