Yo wassup! Alles flexz between the legz? Weet iemand toevallig of mensen met chello ook op xbox live kunnen? Ik hoop van wel... en nog iets...hoe zit 't met de levering van Xbox live? Ik heb gehoord dat het echt een probleem zal zijn de eerste week! Alvast Bedankt!!!
je kan gewoon met chello op xbox live. En er zullen vast wel genoeg starters kits worden geleverd(MS zorgt er echt wel voor dat er genoeg starters kits zijn)
heeft m$ dat zelf gemeld dan ? ik had het al vaker gezien op dit forum maar dan kwam er gelijk een slotje op vandaar dat ik dacht dat het niet waar was!
nee, er zijn meer dan 500 starter-kits. check dit nieuwsbericht maar: 'Mailtjes en telefoontjes naar shopje en groothandeltje hier, stalken van de jusite personen daar. En het wordt allemaal zo helder als kristal. Er zullen genoeg Xbox Live Kits aanwezig zijn bij de release in maart. Het zit na enig heen en weer gebel als volgt in elkaar; Micromedia, een van de hoofddistributeurs van Xbox en aanverwanten in Nederland, zal inderdaad een kleiner aantal Live Starter Kits verzenden, maar deze zending is toegespitst op de gameshops en speciaalzaken waarvoor er dus genoeg zullen zijn in eerste instantie... De grotere distributie naar ketens zoals bijvoorbeeld Bart Smit etc. zullen naar verluid via Microsoft zelf worden geregeld waardoor in heel Nederland er voldoende aanwezig zullen zijn. So no worries, Online gaming for everyone. Bij deze vragen we al kruipend door het stof om generaal pardon voor het misverstand. Lynch Party aankomende zaterdag in de tuin van de editor naar keuze.' bron: www.dgs-online.nl
Damn, geloven er noig steeds mensen dat er maar 500 starterskit zijn ? Denk je dat ze dat doen om zichzelf te pesten zodat ze niet veel winst kunnen maken ... Denk toch eens logisch na man !
live wil wel @ chello ik speel zelf al Halo op gamespy zonder lag! (soms wel hoor maar alleen als de server langzaam is ) en voor halo heb je toch wel een redelijk snelle verbinding voor nodig bij de live games is dat wel geoptimaliseerd. dus ik heb er alle vertrouwen in
ik wil niet vervelend zij hoor maar we hebben het hier over dezelfde ms die de xbox voor 480 euro's heeft verkocht
als ik met chello via gamespy of xbconnect wil gamen krijg ik pings van 5000 tegenover mijn normale pings van 50
echt waar? ik heb mijn Xbox rechtstreeks in mijn router en ik woon in leeuwarden en hier gaat het vlotjes. kan zelfs goed een server hosten! ik dacht zelf niet eens dat dat kon maar ik probeerde het even en het ging echt prima hier.
hehe dan vind ik een gewoon router toch wat handiger...iets compacter , maar als xbox live nie chello gaat, loopt MS hier wel een groot deel van de markt mis
Ik heb gemerkt dat als je in games speelt waar de host met kabel speelt , je best wel vaak lagt, maar kan natuurlijk ook zijn omdat de servers in US staan , en ik in NL speel...het meest irritante is voice lag, iemand zegt wat , en pas 10 seconden later hoor je pas wat diegene zegt...