[XOne] Xbox live via laptop

Discussie in 'Games' gestart door ikMark, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikMark

    ikMark Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

    Ik zit met mijn xbox een stukje van mijn router af, waardoor bekabeling geen optie is. Ik wil xbox live en nu dacht ik dat als ik mijn laptop als draadloze ontvanger gebruik en een UTP-kabeltje van mijn laptop naar xbox laat lopen, dit ook moet gaan werken.

    De laptop ontvangt dus het draadloze netwerk van mij, maar als ik de draadloze netwerkverbinding probeer te delen komt er:

    "Er is een fout opgetreden tijdens het inschakelen van Internet-verbinding delen.

    Kan internet-verbinding delen niet inschakelen.
    Er is reeds een LAN-verbinding geconfigureerd met het IP-adres dat voor automatische IP-adressering nodig is."

    Het ip-adres van mijn lan-verbinding in mijn router is 192.168.0.1

    Als ik dit probeer te veranderen in 192.168.2.1 of 192.168.1.1 heb ik nergens meer internet en kan ik niet meer in het instelmenu van mijn router komen (pas als ik mijn router helemaal terugzet naar fabrieksinstellingen weer.)

    Wie o wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt,

    Mark

    Oja, router is een sitecom WL-108
     
  2. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    je hoeft hier niet een nieuw topic voor te maken, fardo heeft hier een speciaal Q&A topic voor, als je eventjes de zoekmachine gebruikt heb je hem zo gevonden, kopier/plak je tekst daar even en je ben zo geholpen :D

    EDIT: stel hier je vraag nog eens: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652 dan word je snel geholpen door fardo denk ik :D
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  3. ikMark

    ikMark Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die me kan helpen? :mad:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan het beste hier je vraag stellen: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

    Antwoord: Dit gaat niet werken Router + ICS (laptop internet delen) = Strict en Moderate Nat. Tevens zal je last van connectie problemen krijgen. Packet loss. Je moet of een wireless adapter kopen of een kabel trekken (er zijn nog wel een aantal andere alternatieven mogelijk)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina