[XOne] Xbox Live via Prepaid

Discussie in 'Games' gestart door dark-man, 12 jan 2005.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was wat op google aan het zoeken over xbox Live, en kwam toen dit - al wat gedateerde - bericht tegen.

http://www.telemoneyworld.com/press04-01.htm

Geen idee in hoeverre dit bericht waar is, maar het zou natuurlijk wel mooi zijn.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit is volgens mij wel waar in het buitenland (vooral amerika dus...) kun je volgens mij zelfs met kraskaarten op live

maar goed wij zijn europeanen en worden dus achtergesteld (das normaal toch?)
    |:-

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Komt helaas niet in europa en deze prepaid is toch een credit card (Debit Card) ... deze kaart bestaad niet in Europa en de wetten zijn in Europa iets strenger dan Amerika en omdat Europa uit meerdere eilandjes bestaad is het heel lastig dit systeem in te voeren, omdat we meerdere banken in Europa hebben. Ook kan men de 18+ leeftijds grens niet direct checken. In Amerika moet je 18 jaar of ouder zijn voor de debit card. Mogelijk komt er voor Xbox 2 een oplossing.

Dit gaat trouwens over Signapore. De laatste regel van het pers bericht verraad trouwens dat het toch om een credit card gaat.

NB dit blijft een Credit Card en er blijft een leeftijds grens 18 jaar of ouder. Alleen krijg je op deze kaart geen "Credit of Debit" je moet dus altijd wat op je rekening hebben staan.

Ik zal straks aan de Xbox Live director vragen of deze ook naar Europa komt. Het zou wel mooi zijn als deze ook voor Europa uit komt .... Betekend trouwens wel dat live voor niet cc houders iets duurder word

(Major Nelson)

Laatst bewerkt: 12 jan 2005
  4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja beter iets duurder dan helemaal niet he ;)

5. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nou zo raar vind... iedereen vind een credit card een probleem maar je ouders hebben er toch 1? als je een starterkit koopt hoeft daar toch niets vanaf? als je op tijd opzegd duurt je live abbo ook maar echt 1 jaar .. zal wle aan mij liggen maar ik denk niet dat dit een probleem zou moeten zijn desnoods vraag je het aan je opa en oma of oom ofzo het gaat er toch alleen om dat ze iets hebben.. misschien heb ik het wel helemaal mis ik hoop het niet :confused:

betreft de prepaid card: Tsja het zou handig zijn als je in geen mogelijkheid aan een credit card kan komen

Deel Deze Pagina