[XOne] Xbox Live via Router en Switch

Discussie in 'Games' gestart door Trinity, 17 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trinity

Trinity gamelife.nl crew

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, heb net een hele tijd met de xbox live helpdesk aan de telefoon gezeten, omdat ik maar geen verbinding met live kon krijgen. Mijn systeem : Alcatel modem/router Home getweakt naar Pro) verbonden met switch en die weer met xbox live, Volgens de helpdesk medewerker, ene dave, lag dit eraan dat ik mijn xbox had geconnect via de switch. Zijn advies was dat ik het direct via de router, welke bij mij dus ingebouwd zit in het modem en maar 1 poort heeft, xbox live moest aansluiten. Aangezien dat nogal onhandig is omdat je dan niet tegelijk met de computers hier online kan wil ik graag weten of er nog iets is wat ik hier aan kan doen. Ik heb op dit forum dacht ik er al wel meer over gelezen, maar een zoekactie bracht niet het gewenste resultaat. Hopelijk heeft iemand goede ideeen, mzzl

2. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    MIjn config is chello kabel modem, met daaraan een sitecom router, die via een uplink is verbonden met mijn 3com switch, daarachteer een aantal servers, pc's en een xbox.

Werkt perfect.

Tips:
    Zorg dat je router de DHCP is (en ook de enige!).

Verder moet je je router en switch via een uplink met elkaar verbinden.
    Op mijn router is dat gewoon een standaard kabel, en op de router een knopje indrukken (werkt alleen op poort 1).
    Heeft je router deze optie niet niet, moet je beide met een kruis utp kabel met elkaar verbinden.

Mocht je dit al geprobeerd hebben, jammer. Dan heb ik ook geen tips meer.

GreetZ
    FrankX

3. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    => Centraal topic XboxLive en Routers of XboxLive en Modems.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina