[XOne] XBOX live via switch aansluiten

Discussie in 'Games' gestart door dsliqued, 17 aug 2010.

1. dsliqued

dsliqued Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

Ik wil mijn xbox op internet aansluiten via een switch. Wij hebben thuis een router maar die staat te ver weg van de xbox. De modem staat wel dichtbij de xbox. Maar de modem heeft maar een aansluiting die loopt naar de router. Mijn vraag is of het mogelijk is om de xbox aan de modem aan te sluiten en de modem aan de switch en de switch aan de router. Wat ik dan doe is de kabel die nu geplaatst is in een kabel van de modem naar de switch plaatsen, en de lange kabel die eerst vanaf de modem naar de router liep nu ook in een switch poort plaatsen en naar de router laten lopen

Huidige situatie: Internet -> modem ------(lange kabel)------> router -> pc's

Wat ik wil:
    Internet -> modem -> switch, vanaf switch kabel naar router en xbox -----(die lange kabel die eerst via modem naar router liep)---------> router ---> pc's

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De switch moet altijd achter de router worden aangesloten.
    Een Switch kan namelijk geen ip-adressen aanmaken , die functie heeft alleen een router.

De switch sluit je aan op de LAN 1 t/m 4 van de router en op de switch sluit dan weer de computers of Consoles.

Internet > Modem > Router > Computer of Console.
    .........................................> Switch > Computer of Console.

Deel Deze Pagina